نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۰۵:۵۲

اولین تیزر سریال The Falcon and The Winter Soldier، وانداویژن و لوکی منتشر شد

مارول استودیو با انتشاری تیزری غافلگیر کننده از اولین تصاویر رسمی سریال‌های دیزنی پلاس از جمله سریال The Falcon and The Winter Soldier، رونمایی کرد.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین نگاه رسمی از سریال‌های دنیای سینمایی مارول که برای سرویس استریم دیزنی پلاس در دست ساخت هستند، منتشر شده است. در حاشیه مسابقه Super Bowl، مارول استودیو طرفداران خود را با انتشار تریلری غافلگیر کرد که در این تریلر کوتاه شاهد اولین تصاویر رسمی از سه سریال اول این مجموعه برای دیزنی پلاس هستیم. در طول این تریلر کوتاه تصاویری از سریال The Falcon and the Winter Soldier (فالکون و وینتر سولجر) و سریال WandaVision (وانداویژن) هستیم که هر یک تفاوت بسیاری با یکدیگر دارند و یک سریال بیشتر مثل یک اکشن جاسوسی است و سریال دیگر یک سیتکام متفاوت در دنیای خیالی و ساخته شده توسط اسکارلت ویچ. همچنین برای لحظات بسیار کوتاهی نیز شاهد نمایش تصاویری از سریال Loki (لوکی) هستیم که شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

سباستین استن در نقش باکی بارنز (وینتر سولجر)، آنتونی مکی در نقش سم ویلسون (فالکون)، دنیل برول در نقش هلموت زیمو، امیلی ونکمپ در نقش شارون کارتر، وایت راسل در نقش جان واکر، میکی ایشیکاوا، دزموند چیام و نوا میلز، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال The Falcon and The Winter Soldier و الیزابت اولسن در نقش واندا ماکسیموف (اسکارلت ویچ) پل بتانی در نقش ویژن، کت دنینگز در نقش دارسی، رندال پارک در نقش جیمی وو و کاترین هان، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال WandaVision حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. همچنین تاکنون حضور تام هیدلستون در نقش لوکی اوون ویلسون و سوفیا دی مارتینو در سریال Loki تایید و اعلام شده است.

سریال The Falcon and The Winter Soldier و سریال WandaVision در طول سال ۲۰۲۰ و سریال Loki در اوایل سال ۲۰۲۱ از سرویس استریم دیزنی پلاس منتشر خواهند شد.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده