// شنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۲۷

تریلر زمان عرضه بازی Super Mario 3D All-Stars پخش شد

بازی Super Mario 3D All-Stars سه اثر محبوب در مجموعه‌ی «ماریو» را به کنسول نینتندو سوییچ می‌آورد و شرکت ژاپنی با لانچ تریلر آن، همین خاطره‌بازی را جشن گرفته است.

نینتندو برای جشن گرفتن ۳۵سالگی سری بازی ماریو، چندین و چند بازی از این مجموعه را به اشکال مختلف روی کنسول نینتندو سوییچ عرضه خواهد کرد. اولین بازی از راه‌رسیده به خاطر این اتفاق هم «سوپر ماریو 3D آل استارز» است که سه قسمت شناخته‌شده‌ی مجموعه بازی Mario را با قیمت ۶۰ دلار و به‌صورت یک‌جا به‌دست گیمرها می‌رساند. این بازی که البته ظاهرا پیشرفت فنی خاصی نسبت به نسخه‌های قدیمی ندارد، عده‌ای را برای اولین‌بار درگیر سه بازی پرطرفدار در جهان «سوپر ماریو» می‌کند و برای افراد متعددی هم خاطره‌برانگیز به نظر می‌آید.

به همین خاطر لانچ تریلر (تریلر زمان عرضه‌ی بازی) هم به‌شدت روی احساس نوستالژی برخی از گیمرهای قدیمی نسبت به بازی‌های سوپر ماریو 64، سوپر ماریو سان‌شاین و سوپر ماریو گلکسی مانور می‌دهد. راستی اگر قصد تجربه‌ی بازی را دارید، فراموش نکنید که Super Mario 3D All-Stars حتی به‌صورت دیجیتالی فقط تا پایان ماه مارچ سال ۲۰۲۱ میلادی به فروش می‌رسد و پس از آن توسط نینتندو از فروشگاه‌ها حذف می‌شود.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده