// پنجشنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۰۹

بررسی بازی Super Mario 3D All-Stars از دید سایت‌های معتبر دنیا

میانگین امتیازات کالکشن Super Mario 3D All-Stars به‌تازگی منتشر شده است و شاهد عملکرد خوب آن روی نینتندو سوییچ هستیم.

در زمان تولد کاراکتر ماریو، کاربران بازی‌های ویدیویی منتظر معرفی نسخه جدیدی از این بازی یا دنباله جدید یکی از مجموعه‌های قدیمی بودند. بااین‌حال، نینتندو تصمیم گرفت تا کالکشنی را در اختیار کاربران نینتندو سوییچ قرار دهد که شامل سه عدد از بهترین نسخه‌های ماریو است.

ازاین‌رو بازی Super Mario 3D All-Stars معرفی شد. سوپر ماریو آل استارز شامل سه بازی Super Mario Sunshine، Super Mario Galaxy و Super Mario 64 است که هر کدام از آن‌ها، تجربه‌ی بسیار خوبی را در اختیار مخاطبان خود قرار داده‌اند. بازی Super Mario 3D All-Stars فردا ۲۸ شهریور ماه عرضه می‌شود و به‌تازگی میانگین نمرات آن منتشر شده است. ازاین‌رو به‌نظر می‌رسد با یک کالکشن قابل قبول طرف هستیم که شاید هرکدام از نسخه‌ها مشکلاتی داشته باشند، اما درکنار یکدیگر تجربه‌ی خوبی را ارائه می‌دهند.

در ادامه می‌توانید نگاهی به نظرات بعضی از منتقدان بازی‌های ویدیویی در ارتباط با Super Mario All-Stars داشته باشید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

Super Mario 3D All-Stars

  • سازنده: نینتندو
  • ناشر: نینتندو
  • سبک: پلتفرمر
  • پلتفرم: نینتندو سوییچ

تجربه سه بازی ماریو در کالکشن Super Mario 3D All-Stars

گاد ایز گیک: ۹۰ از ۱۰۰

اینکه چه سالی این سه بازی عرضه شده‌اند، روی مسیر Super Mario 3D All-Stars تاثیر گذاشته است. شاید هیچ‌وقت متوجه نشویم، اما همچنان می‌توانند باتوجه‌به کیفیت بازی‌های امروزی، تاثیر خوبی را روی قلب و تجربه‌ی شما از یک بازی ویدیویی بگذارند.

گیم اسپات: ۸۰ از ۱۰۰

تمامی بازی‌های کالکشن Mario 3D All-Stars را کنار هم بگذاریم، با یک کالکشن ارزشمند طرف هستیم که دارای بهترین ظاهر ممکن از سه بازی Super Mario 64، Super Mario Sunshine و Super Mario Galaxy روی کنسول‌های نینتندو است. بااین‌حال هر بازی به‌صورت جداگانه دستخوش تغییرات کوچکی شده و موانع فرعی مختلفی سر آن‌ها قرار داده شده است، اما همچنان تجربه‌ی خوبی را ارائه می‌دهند. قدیمی بودن آن‌ها را درنظر نگیریم، آن‌ها سرشار از ایده‌های مبتکرانه هستند که بیشتر از کمبودهای هر نسخه، به چشم می‌خورند.

یو اس گیمر: ۸۰ از ۱۰۰

Super Mario 3D All-Stars می‌توانست محتویات بیشتری داشته باشد. سیستم هدایت شخصی‌سازی درکنار تنظیمات صدا و موسیقی می‌توانست مورد خوبی برای بازی باشد. زمانی‌که به تمامی موارد نسخه اصلی فکر می‌کنید که در این نسخه قرار ندارند، متوجه می‌شوید سه بازی قرار داده شده در کالکشن Super Mario 3D All-Stars، با تمام ارتقای گرافیکی خود، همچنان کمبودهایی دارد. این گفته بدین معنا است که بازی‌های مورد نظر همچنان برای تجربه کردن مناسب هستند. بازی Super Mario 64 همچنان هیجان‌انگیز است، Super Mario Galaxy یک تجربه قهرمان محور جذاب است و Super Mario Sunshine، همچنان سلیقه‌ای است.

وی‌جی ۲۴۷: نمره ۸۰ از ۱۰۰

احساس می‌کنم این بررسی فهرستی از کمبودهای بازی است و واقعا به همین شکل است، اما موردی که توجه شما را خود جلب می‌کند، کیفیت خوب و کلاسیکی بازی است. بااین‌حال سه بازی قرار داده شده در این کالکشن دقیقا همان چیزهایی است که باید بازی کنید و تجربه‌ی خوبی را همانند گذشته در اختیار بازیکن قرار می‌دهند. من همچنان فکر می‌کنم که ماریو لیاقت جشن تولد بهتری را داشت، اما بازی‌های قرار داده شده در این کالکشن نمی‌توانند کمتر از این باشند.

گیمزرادار: ۸۰ از ۱۰۰

Super Mario 3D All Stars یک پکیج مناسب از سه عدد از بهترین سوپر ماریوهای سه‌بعدی هستند که تغییرات رخ داده روی آن‌ها، باعث می‌شود تا مجددا برای تجربه کردن لذت بخش باشند؛ البته اگر موارد جذاب کلاسیک بازی حذف نمی‌شدند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده