// دوشنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۰۸

بازی Halo 3: ODST هفته‌ی آینده روی کامپیوتر منتشر خواهد شد

بازی Halo 3: ODST هفته‌ی آینده به نسخه‌ی کامپیوتر‌ بازی Halo: Master Chief Collection اضافه می‌شود.

صفحه‌ی رسمی توییتر هیلو با انتشار توییتی اعلام کرد که بازی Halo 3: ODST هفته‌‌ی آینده در تاریخ ۱ مهر (۲۲ سپتامبر) به نسخه‌ی کامپیوتر‌ بازی Halo: Master Chief Collection اضافه می‌شود. در ادامه می‌توانید ویدیو اعلام انتشار این بازی را تماشا کنید که در آن محیط‌ خرابه‌های شهر را نشان می‌دهد.

بازی Halo 3: ODST که یک بازی متفاوت در میان بازی‌های اصلی سری Halo محسوب می‌شود، بازیکنان را در نقش یک Orbital Drop Shock Trooper به نام Rookie قرار می‌دهد. او به همراه دیگر ODST‌ها در بندر نیومومباسای کنیا، شهری عظیم و ویران شده، رها شده‌اند. داستان بازی بلافاصله پس از مأموریت Metropolis در Halo 2 اتفاق می‌افتد و شما در این بازی نقش یک سرباز استثنایی را برعهده نمی‌گیرید؛ بلکه شما یک سرباز ساده هستید که در یک موقعیت فوق‌العاده گیر افتاد‌ه‌اید.

همچنین مجموعه دیگری از تغییرات به همراه اضافه شدن بازی Halo 3: ODST به Halo: The Master Chief Collection در این بازی ایجاد شده‌اند. علاوه‌بر داستان بازی، بازیکنان همچنین می‌توانند حالت‌های Firefight بازی ODST را با قابلیت شخصی‌سازی بیشتری نسبت به زمانی‌که در ابتدا برای کنسول ایکس‌باکس ۳۶۰ منتشر شد، تجربه کنند. همچنین جالب است بدانید که تاریخ ۱ مهر احتمالاً زمان شروع فصل جدید در بازی Halo: The Master Chief Collection خواهد بود اما تنها رنگ‌های متفاوتی برای زره‌ها به بازی اضافه خواهد شد و خبری از مجموعه زره‌های جدید نخواهد بود.

بازی Halo Infinite جدیدترین قسمت از مجموعه پرطرفدار Halo است که توسط استودیوی 343 اینداستریز برای پلتفرم ایکس ‌باکس در حال توسعه است. ساخت این بازی با مشکلات متعددی روبه رو شده است اما استودیو‌ی سازنده‌ی آن با اضافه کردن سازندگان شناخته‌ شده‌ی پیشین این سری قصد دارد این مشکلات را حل کند. 

بازی Halo Infinite قرار بود در ماه نوامبر درکنار کنسول ایکس باکس وان، کامپیوتر و ایکس ‌باکس سری ایکس عرضه شود اما پس از نمایش آن در رویداد نمایش بازی‌های ایکس‌‌باکس سری ایکس و نارضایتی کاربران از کیفیت بازی، انتشار آن به سال آینده موکول شد.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده