نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۵۳

اولین تیزر رسمی فیلم Dune تیموتی شالامی را نشان می‌دهد؛ تریلر اصلی فردا

سرانجام برادران وارنر اولین تیزر رسمی فیلم Dune را منتشر کرد که حاوی تصاویر رسمی بسیار کمی است، اما فردا اولین تریلر این فیلم علمی تخیلی منتشر خواهد شد.

اولین تریلر رسمی فیلم Dune (تل ماسه) قرار است در تاریخ ۹ سپتامبر (۱۹ شهریور) و ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه به وقت تهران منتشر شود، اما پیش از آن یک تیزر تریلر که مدت زمان آن ۱ دقیقه و ۳۷ ثانیه است، پیش از نمایش فیلم Tenet (تنت) در برخی از سالن‌های سینما پخش شده بود که این تریلر توسط برخی از طرفداران فاش شده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تیزر رسمی فیلم تل‌ماسه منتشر شده است. امروز برادران وارنر اولین تیزر رسمی فیلم Dune را منتشر کرد که در مجموع بیشتر برای معرفی شخصیت‌های فیلم و اعلام زمان انتشار تریلر اصلی است و در پایان برای لحظاتی کوتاه شاهد حضور پاول آترییدز با بازی تیموتی شالامی بودیم و شما در ادامه می‌توانید این تیزر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

همچنین در طول این ویدیو شاهد حرف‌های پاول آترییدز هستیم و علاوه‌بر این، بخشی از موسیقی متن فیلم Dune که توسط هانس زیمر ضبط و ساخته شده، پخش می‌شود که حس و حالی حماسی و جذابی دارد. همچنین یک نسخه متفاوت‌تر از این تیزر نیز توسط جیسون موموآ در اینستاگرام پخش شده که تنها در پایان تیزر، شخصیت دانکن آیداهو جایگزین پاول آترییدز شده که در حال در آوردن دستکش‌های خود است و مابقی تیزر مانند تیزر اصلی است. همچنین در پایان این تیزرها اعلام شد که فردا منتظر انتشار تریلر رسمی فیلم Dune باشید که با تریلر منتشر شده در سینماها تفاوت خواهد داشت.

تیموتی شالامی، ربکا فرگوسن، اسکار آیزاک، استلان اسکارشگورد، جاش برولین، خاویر باردم، زندیا، جیسون موموآ، دیو باتیستا، ديويد دستمالچيان، چانگ چن و شارلوت رمپلینگ، از جمله بازیگرانی هستند که در ریبوت فیلم Dune حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. دنی ویلنوو، کارگردان آثاری چون فیلم Enemy (دشمن)، فیلم Prisoners (زندانیان)، فیلم Sicario (سیکاریو)، فیلم Arrival (ورود) و فیلم Blade Runner 2049 (بلید رانر ۲۰۴۹)، وظیفه کارگردانی این فیلم را بر عهده داشته که علاوه‌بر کارگردانی، ویلنوو به ‌همراه اریک راث و جان اسپیتز، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم «تل‌ماسه» را نیز بر عهده داشته است. 

 فیلم Dune برای اکران در تاریخ ۱۸ دسامبر (۲۸ آذر) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده