نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۳۷

اولین تیزر تریلر فیلم Dune فاش شد؛ تریلر اصلی چهارشنبه هفته آینده

به‌تازگی تیزر تریلر فیلم Dune که در سالن‌های سینما محل اکران فیلم تنت پخش می‌شود، توسط علاقه‌مندان فاش شده است.

اولین تریلر رسمی فیلم Dune (تل ماسه) قرار است در تاریخ ۹ سپتامبر (۱۹ شهریور) و ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه به وقت تهران منتشر شود، اما پیش از آن یک تیزر تریلر که مدت زمان آن ۱ دقیقه و ۳۷ ثانیه است، پیش از نمایش فیلم Tenet (تنت) در برخی از سالن‌های سینما پخش می‌شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، این تریلر فاش شده است. یکی از کاربران که برای تماشای فیلم Tenet به سینما مراجعه کرده بود، موفق شده تا از اولین تیزر تریلر فیلم Dune فیلم‌برداری و آن را منتشر کند. اگرچه این ویدیو از کیفیت بالایی برخوردار نیست، اما به خوبی فضا و دنیای فیلم قابل مشاهده است و شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

تریلر فیلم با صحنه تست Gom Jabbar آغاز می‌شود که پاول آترییدز با بازی تیموتی شالامی به نزد مادر رورند، زن ارشد گروه بنی‌جزرت می‌رود تا این آزمایش سخت و دردناک را انجام دهد. بااین‌حال، بیشتر تصاویر تریلر شامل نمایش شخصیت‌های مختلف فیلم و دنیای آن است و شاهد تصاویر خیلی زیادی از اتفاقات آن نیستیم. همچنین موسیقی تریلر با صدای نفس و همچنین احساس درد پاول آترییدز از آزمایش دردناک Gom Jabbar ترکیب شده است و در پایان به زمان انتشار رسمی تریلر اشاره می‌کند. 

همچنین این نکته را باید توجه داشت که اولین تریلر رسمی فیلم Dune با تیزر تریلر نمایش داده شده در سینماها تفاوت دارد و درواقع نسخه کامل‌تر و طولانی‌تر این تریلر است و انتظار می‌رود تریلر رسمی شامل تصاویر بیشتری از اتفاقات فیلم باشد. تیموتی شالامی، ربکا فرگوسن، اسکار آیزاک، استلان اسکارشگورد، جاش برولین، خاویر باردم، زندیا، جیسون موموآ، دیو باتیستا، ديويد دستمالچيان، چانگ چن و شارلوت رمپلینگ، از جمله بازیگرانی هستند که در ریبوت فیلم Dune حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. 

 فیلم Dune برای اکران در تاریخ ۱۸ دسامبر (۲۸ آذر) برنامه‌ریزی شده است. دنی ویلنوو، کارگردان آثاری چون فیلم Enemy (دشمن)، فیلم Prisoners (زندانیان)، فیلم Sicario (سیکاریو)، فیلم Arrival (ورود) و فیلم Blade Runner 2049 (بلید رانر ۲۰۴۹)، وظیفه کارگردانی این فیلم را بر عهده داشته که علاوه‌بر کارگردانی، ویلنوو به ‌همراه اریک راث و جان اسپیتز، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم «تل‌ماسه» را نیز بر عهده داشته است. 


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده