نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۱۱

تریلر جدید فصل دوم سریال His Dark Materials از شروع جنگ بزرگ خبر می‌دهد

شبکه HBO و BBC هر یک با انتشار تریلرهایی جدید از فصل دوم سریال His Dark Materials، به شروع جنگ بزرگ در فصل دوم این سریال اشاره دارند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دو تریلر جدید از فصل دوم سریال His Dark Materials (نیروی اهریمنی او) منتشر شده است. تمرکز دو تریلر جدید این سریال فانتزی و مورد انتظار روی سفر لایرا به دنیای دیگر است؛ دنیایی که برای او ناشناخته و جدید است و او درواقع به‌دنبال پدر خیانتکارش یعنی لرد عزرائیل به این دنیا سفر کرده است و سرانجام قرار است با ویل پری در این دنیا و مکانی که از فصل اول به آن اشاره شده بود، ملاقات کنند. تریلر اول توسط شبکه HBO منتشر شده است که تمرکز این تریلر روی نمایش جنگ بزرگ است و شاهد حضور چهره‌ها و گروه‌های جدیدی نیز هستیم و نشان می‌دهد که احتمال وقوع یک جنگ بزرگ بین دو دنیا وجود دارد. 

تماشا از یوتیوب

تریلر دوم فصل دوم سریال His Dark Materials توسط شبکه BBC (بی بی سی) منتشر شده است که تمرکز آن روی نمایش دو دنیا است. لایرا قرار است به دنیایی سفر کند که همه چیزش با دنیای خودش فرق می‌کند و حالا کلیسا که طبق گفته خودش دنیای دیگر برای آن‌ها یک تهدید است، در حال آماده شدن برای شروع یک جنگ بزرگ است و صد البته شاهد حضور جادوگران نیز هستیم. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

هر دو تریلر همچنین تایید می‌کنند که پخش فصل دوم سریال His Dark Materials قرار است از ماه نوامبر امسال (آبان یا آذر) آغاز شود، اما در حال حاضر اطلاعات بیشتری از زمان دقیق شروع پخش فصل دوم این سریال فانتزی در دسترس نیست. همچنیندر ادامه تایید شد که فصل دوم سریال نیروی اهریمنی او در ۷ قسمت تولید شده است که پیش از این برای ۸ قسمت برنامه‌ریزی شده بود. سریال His Dark Materials اقتباسی لایو اکشن از رمانی به همین نام اثر فیلیپ پولمن است. جک تورن وظیفه ساخت سریال His Dark Materials را بر عهده دارد.

دافنه کین، لین-منوئل میرندا، اندرو اسکات، جیمز مک‌ آووی، روث ویلسون، کلارک پیترس، ویل کین، آن-ماری داف، جیمز کازمو، امیر ویلسون، آریون باکاره، نینا سوسانیا، لیا ویلیامز، روتا گدمینتاس، گری لوئیس، لوسین مساماتی، لوین لوید و دنیل فراگسن، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل دوم سریال His Dark Materials حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین می‌توانید نقد فصل اول سریال نیروی اهریمنی او را در زومجی مطالعه کنید.


منبع EW
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده