// جمعه, ۷ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۵۰

بازی Kingdoms of Amalur: Reckoning در تریلر جدیدش چندان شبیه به یک ریمستر نیست

به‌تازگی تریلر جدیدی از بازی Kingdoms of Amalur: Re-Reckoning منتشر شده است اما در این تریلر از نظر گرافیکی پیشرفت چندانی دیده نمی‌شود.

بازی Kingdoms of Amalur: Reckoning برای اولین‌بار در سال ۲۰۱۲ توسط شرکت الکترونیک آرتز (Electronic Arts) منتشر شد و چند ماه بعد استودیو سازنده‌ی این بازی ورشکست شد اما این بازی توانست به یک بازی نقش آفرینی کلاسیک تبدیل شود و نظر مثبت طرفداران را به خود جلب کند.

در سال ۲۰۱۸ شرکت THQ Nordic اعلام کرد که امتیاز بازی را خریداری کرده است و چندی پیش به‌صورت رسمی اعلام شد که نسخه ریمستر بازی Kingdoms of Amalur: Reckoning با نام Kingdoms of Amalur: Re-Reckoning در دست توسعه است. این استودیو به‌تازگی یک تریلر جدید از این بازی منتشر کرده است.

مشکل این تریلر این است که بازی Kingdoms of Amalur: Re-Reckoning به نظر نمی‌رسد که نسبت به نسخه‌ی اصلی این بازی واقعا ریمستر شده باشد. باتوجه‌به این تریلر، این بازی از نظر بصری کمی تار و کم جزئیات به نظر می‌رسد، Bloom بازی بیش از حد است و به‌طور کلی بازی از نظر بصری توقعاتی که از ریمستر یک بازی مربوط‌به ۱۰ سال گذشته دارید، برطرف نمی‌کند.

البته این ویدیو فقط یک تریلر کوتاه است و بهتر است برای قضاوت بهتر بازی Kingdoms of Amalur: Re-Reckoning تا زمان انتشار نسخه‌ی نهایی آن منتظر بمانیم اما به‌طور کل این تریلر جلوه‌ی چندان خوبی ندارد. در ادامه شما می‌توانید خودتان این تریلر را تماشا کنید.

بازی Kingdoms of Amalur: Re-Reckoning در تاریخ ۱۸ شهریور (۸ سپتامبر) برای کامپیوتر، پلی ‌استیشن 4 و ایکس ‌باکس وان با قیمت ۳۹.۹۹ دلار عرضه می‌شود و برای اجرای بازی شما به حدود ۳۰ گیگ فضای خالی نیاز دارید. همچنین یک بسته‌ی الحاقی با عنوان Fatesworn نیز در سال ۲۰۲۱ برای این بازی عرضه خواهد شد.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده