// سه شنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۲۵

بازی Kingdoms of Amalur: Re-Reckoning با انتشار یک تریلر رسما رونمایی شد

شرکت THQ Nordic به‌تازگی با انتشار یک تریلر بازی Kingdoms of Amalur: Re-Reckoning را رسما رونمایی کرد و در تاریخ ۱۸ شهریور هم عرضه می‌شود.

در سال ۲۰۱۸ بود که شرکت THQ Nordic، آی‌پی Kingdoms of Amalur: Reckoning را خریداری کرد. در ادامه کاربران در این فکر فرو رفتند که شاید نسخه جدیدی از این بازی نقش‌آفرینی را مشاهده کنیم. این در حالی است که مدتی پیش، اعلام شد که نسخه ریمستر بازی Kingdoms of Amalur: Reckoning با نام Kingdoms of Amalur: Re-Reckoning در دست توسعه است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، شرکت THQ Nordic به‌تازگی اولین تریلر بازی Kingdoms of Amalur: Re-Reckoning را منتشر و رسما از این بازی ریمستر شده رونمایی کرد. البته تریلر بازی Kingdoms of Amalur: Re-Reckoning، یک تریلر سینمایی است که نبردهای بازی را نشان می‌دهد. بازی Kingdoms of Amalur: Re-Reckoning در تاریخ ۱۸ شهریور (هشت سپتامبر) برای کامپیوتر، پلی ‌استیشن 4 و ایکس ‌باکس وان با قیمت ۳۹.۹۹ دلار عرضه می‌شود. 

دانلود از آپارات

همچنین THQ Nordic یک بسته الحاقی جدید را هم برای Kingdoms of Amalur: Re-Reckoning درنظر گرفته که Fatesworn نام دارد و در سال ۲۰۲۱ عرضه می‌شود. نسخه ریمستر بازی Kingdoms of Amalur از نظر بصری تغییرات بسیاری را به خود دیده است و تغییراتی هم روی گیم‌پلی بازی اعمال شده تا کاربران تجربه‌ی بهتری را کسب کنند. 

جدا از نسخه استاندارد، تیم سازنده دو نسخه دیگر را هم برای بازیکنان درنظر گرفته است. اولین نسخه، Fate Edition نام دارد که کاربران جدا از بازی اصلی، بسته الحاقی Fatesworn را هم در زمان عرضه به رایگان کسب می‌کنند. این نسخه با قیمت ۵۴.۹۹ دلار عرضه می‌شود. دومین نسخه، کالکتورز ادیشن بازی است که با انتشار یک تریلر دیگر رونمایی شده است و ۱۰۹.۹۹ دلار قیمت دارد.

نسخه کالکتور ادیشن بازی Kingdoms of Amalur: Re-Reckoning دارای اکشن فیگور Alyn Shir، پنج عدد از تصاویر هنری داخل بازی، جاسوییچی شخصی‌سازی شده Kingdoms of Amalur، بازی اصلی و دیسک ساندترک‌های بازی است که توسط Grant Kirkhope ساخته شده است. کاربران در زیر می‌توانند ویدیو نسخه کالکتور ادیشن Kingdoms of Amalur: Re-Reckoning را از یوتیوب تماشا کنند.

تماشا از یوتیوب


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده