نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۴۳

ویدیو جدید Space Jam: A New Legacy لبران جیمز را در لباس تیم Tune Squad نشان می‌دهد

اخیرا ویدیو جدیدی از فیلم Space Jam: A New Legacy منتشر شده که نه تنها از ظاهر جدید لباس تیم Tune Squad پرده بر می‌دارد، بلکه لبران جیمز را در این لباس نیز نمایش می‌دهد.

اردیبهشت امسال بود که مشخص شد دنباله فیلم Space Jam (هرج‌و‌مرج فضایی) قرار است با نام Space Jam: A New Legacy (هرج‌و‌مرج فضایی: میراثی تازه) روی پرده‌های سینما برود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ویدیو جدیدی از فیلم Space Jam 2 (هرج‌و‌مرج فضایی ۲) منتشر شده که از ظاهر جدید لباس تیم Tune Squad خبر می‌دهد. زومجی بهترین انیمیشن های 2021 را برای آشنایی شما در فهرستی کامل قرار داده است. 

صفحه توییتر LeBron James Family Foundation به‌تازگی ویدیویی را منتشر کرده که در آن شاهد حضور لبران جیمز، ستاره بسکتبال حرفه‌ای آمریکا موسوم به NBA، در لباس تیم Tune Squad هستیم که ظاهر آن با گذشته تفاوت زیادی کرده است و شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

علاوه‌بر لبران جیمز، سنیکا مارتین-گرین در نقش همسر لبران جیمز، دان چیدل، دیمین لیلارد (بازیکن تیم پورتلند تریلبلیزر)، آنتونی دیویس (بازیکن تیم لس آنجلس لیکرز)، کلی تامپسون (بازیکن تیم گلدن استیت واریورز)، دایانا تاروسی (بازیکن تیم فینیکس مرکوری) و خواهران دوقلوی شینی و ننکا اوگوومایک (هر دو از تیم لس آنجلس اسپارکز)، دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم Space Jam: A New Legacy حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. 

اتفاقات این فیلم ۲۵ سال پس از اتفاقات فیلم Space Jam جریان خواهد داشت که این فیلم کمدی ورزشی با بازی مایکل جردن در سال ۱۹۹۶ منتشر و موفق شد بیش از ۲۳۰ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. این فیلم ترکیبی از تصاویر لایو اکشن و انیمیشن است که جردن همراه‌با شخصیت‌های محبوب مجموعه انیمیشن‌های Looney Tunes مانند باگز بانی و دافی داک یک مسابقه مهم بسکتبال را برگزار می‌کنند که در فیلم Space Jam: A New Legacy شاهد بازگشت شخصیت‌های Looney Tunes از جمله باگز بانی نیز خواهیم بود.

فیلم Space Jam: A New Legacy برای اکران در تاریخ ۱۶ ژوئیه ۲۰۲۱ (۲۵ تیر ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است. ترنس نانس وظیفه کارگردانی دنباله فیلم Space Jam را بر عهده داشته است و رایان کوگلر، کارگردان فیلم Black Panther (بلک پنتر) نیز به‌عنوان تهیه‌کننده در این پروژه حضور دارد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده