نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۱ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۲

دان چیدل به لبران جیمز در فیلم Space Jam 2 پیوست

دان چیدل، بازیگر نقش وار ماشین در دنیای سینمایی مارول به جمع بازیگران فیلم Space Jam 2 اضافه شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگر دیگری در فیلم Space Jam 2 (هرج و مرج فضایی ۲) تایید و اعلام شده است. طبق خبری که ددلاین منتشر کرده، دان چیدل، بازیگر نامزد دریافت جایزه اسکار برای بازی در فیلم Hotel Rwanda (هتل رواندا) که طی این سال‌ها بیشتر برای بازی در نقش وار ماشین در دنیای سینمایی مارول و بازی در فیلم Avengers: Endgame (اونجرز: پایان بازی) شناخته می‌شود، به جمع بازیگران دنباله فیلم Space Jam (هرج و مرج فضایی) اضافه شده است. با این حال، اطلاعاتی از نقش او منتشر نشده و در حال حاضر این فیلم مراحل تولید خود را سپری می‌کند. لبران جیمز، ستاره بسکتبال حرفه‌ای آمریکا موسوم به NBA، قرار است نقش ستاره اصلی فیلم Space Jam 2 را بر عهده داشته باشد و او در قسمت دوم این فیلم جانشین مایکل جردن شده است.

علاوه بر جیمز و چیدل، سنیکا مارتین-گرین در نقش همسر لبران جیمز، دیمین لیلارد (بازیکن تیم پورتلند تریلبلیزر)، آنتونی دیویس (بازیکن تیم نیواورلئان پیلیکانز)، کلی تامپسون (بازیکن تیم گلدن استیت واریورز)، دایانا تاروسی (بازیکن تیم فینیکس مرکوری) و خواهران دوقلوی شینی و ننکا اوگوومایک (هر دو از تیم لس آنجلس اسپارکز)، دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم Space Jam 2 حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. ترنس نانس وظیفه کارگردانی دنباله فیلم Space Jam را بر عهده دارد و رایان کوگلر، کارگردان فیلم Black Panther (بلک پنتر) نیز به عنوان تهیه کننده در این پروژه حضور خواهد داشت.

فیلم Space Jam 2 برای اکران در تاریخ ۱۶ جولای ۲۰۲۱ (۲۵ تیر ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است. چیدل در طول امسال در سریال Black Monday (دوشنبه سیاه) به ایفای نقش پرداخت و در ادامه شاهد حضور او در فیلم Avengers: Endgame بودیم. علاوه بر این، چیدل در سریال Ratched (رچد) نیز به ایفای نقش پرداخته که این سریال قرار است در طول سال ۲۰۱۹ از شبکه نتفلیکس منتشر شود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده