// شنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۰

فصل ششم Apex Legends کاراکتر رمپارت را به بازی اضافه می‌کند

فصل ششم بازی Apex Legends در تاریخ ۲۸ مرداد ماه در دسترس کاربران قرار می‌گیرد و همچنین کاراکتر رمپارت هم به بازی اضافه می‌شود.

با نزدیک شدن به انتهای هر فصل از بازی Apex Legends، استودیو ریسپاون اینترتینمنت (Respawn Entertainment)، سازنده ایپکس لجندز، تریلر و زمان انتشار فصل بعد را اعلام می‌کند. هر فصل با یک تریلر سینمایی کاراکتر جدید معرفی می‌شود.

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو ریسپاون اینترتینمنت تریلر فصل ششم بازی Apex Legends را منتشر کرده است. در جریان فصل ششم، شاهد اضافه شدن رمپارت به‌عنوان جدیدترین لجند به بازی هستیم. متاسفانه هنوز اطلاعات دقیقی از پس زمینه داستانی رمپارت در اختیار کاربران قرار داده نشده است و انتظار می‌رود با نزدیک شدن به انتشار فصل ششم، تریلر داستانی رمپارت هم در دسترس قرار بگیرد. بااین‌حال او دارای یک سلاح قدرتمند است که آن را شیلا نامیده است. 

همچنین در ادامه مشخص شده که کاربران از تاریخ ۲۸ مرداد ماه (۱۸ اوت) می‌توانند فصل ششم بازی ایپکس لجندز را تجربه کنند. همانند سایر فصل‌های گذشته، در فصل ششم هم یک بتل پس با ۱۰۰ سطح مختلف دراختیار کاربران قرار می‌گیرد که با آزاد کردن هر سطح، پاداش‌های مختلفی را کسب خواهید کرد. ازطرفی به‌نظر می‌رسد در فصل ششم سیستم ساخت‌وساز هم به بازی اضافه می‌شود و بازیکنان با گشت‌وگذار در محیط بازی منابعی را کسب می‌کنند که به آن‌ها اجازه ساخت موارد مختلفی را می‌دهد.

بااین‌تفاسیر باید منتظر انتشار اطلاعات بیشتری حول فصل ششم بازی Apex Legends بمانیم. در زیر هم می‌توانید تریلر منتشر شده از فصل ششم را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده