نویسنده: مهدی اسدی
// چهار شنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۲۰

آپدیت Joy Ride بازی Fortnite با انتشار یک تریلر هیجان‌انگیز منتشر شد

اپیک گیمز با انتشار تریلر جدیدی به استقبال آپدیت جدید بازی بتل رویال محبوب خود، یعنی فورتنایت می‌رود. بازیکنان در Joy Ride می‌توانند در دنیای بازی به تجربه هیجان انگیز رانندگی با چهار خودروی جدید بپردازند.

محتوای به‌روز رسانی جدید بازی Fortnite با نام Joy Ride، براساس اعلام قبلی اپیک، هم‌اکنون برای دانلود در دسترس کلیه‌ی بازیکنان قرار گرفته و آیتم‌ها و قابلیت‌های متعددی مانند خودروها و پمپ بنزین‌های قابل استفاده را به بازی اضافه می‌کند. تریلر اکشن و هیجان انگیزی که برای این آپدیت منتشر شده، این موارد را به تصویر می‌کشد.

دانلود از آپارات

آپدیت جدید فورتنایت، در حقیقت نسخه‌ی 13.40 بازی است که چهار خودرو جدید با قابلیت رانندگی در بازی را به دنیای بتل رویالِ محبوب اپیک اضافه می‌کند. بنابراین حالا در فورتنایت از قایق و هلیکوپتر گرفته تا چند نوع خودرو جدید، برای استفاده در دسترس کاربران قرار دارد. پست وبلاگی سایت رسمی اپیک گیمز در خلال توضیحات خود در خصوص محتوای این آپدیت اظهار داشته که کلیدها از قبل در این وسایل نقلیه قرار داشته و شما فقط باید آن‌ها را راه بیاندازید. براساس آنچه که در ویدیوی تریلر بازی مشاهده کردیم، بازیکنان می‌توانند از پنجره‌ی خودرو به سمت دشمنان شلیک کنند.

ضمن اینکه ظاهراً بازیکنان می‌توانند مثلاً با شلیک به تایرهای این خودروها حرکت بازیکن حریف را مختل کرده و حتی موجب چپ کردن کامل ماشین شوند. به‌طور قطع این موارد می‌توانند عنصر سرعت را بیش‌ازپیش به گیم‌پلی بازی وارد کرده و تجربه بازی را هیجان انگیزتر کنند. چیزی که با مشاهده‌ی ویدیوی بالا نیز می‌توان آن را به وضوح مشاهده کرد.

چهار خودروی جدیدی که به بازی اضافه شده نیز دقیقاً همان مواردی هستند که قبلاً پوسترهای آن‌ها در نقشه بازی دیده شده است. Whiplash خوردوی ظاهراً اسپرت و کلاس بالایی است که به‌نوعی یادآور ظاهر Breakout در بازی Rocket League است، درحالی‌که Islander Prevalent به‌نظر نوعی سدان بوده و OG Bear پیکاپ شاسی بلندی است که درکنار کامیون Titano Mudflap این مجموعه را کامل می‌کند.

خودروری Titano Mudflap در آپدیت جدید بازی فورتنایت

داخل هریک از این خودروها یک رادیو نیز تعبیه شده که تولیدکنندگان محتوا می‌توانند با خاموش کردن آن از بخش تنظیمات، از ایجاد مشکلات کپی رایت جلوگیری کنند. البته کاربران از همین ابتدای کار یک سری مشکلات مرتبط با این بخش را گزارش کردند که مطمئناً Epic Games به‌زودی آن‌ها را رفع خواهد کرد.

همان‌طور که اشاره شد، علاوه‌بر این خودروها یک سری پمپ بنزین نیز به نقشه بازی اضافه شده که می‌توان از آن‌ها برای سوخت گیری استفاده کرد. اما اگر به هر نحوی قبل از رسیدن به این مراکز، سوخت شما به اتمام برسد، یک سری آیتم‌های ویژه به‌عنوان قوطی‌های سوخت در مکان‌ها مختلف تعبیه شده که می‌توان آن‌ها را در پمپ بنزین‌ها مجدداً پر کرد.

Fortnite روی پلتفرم‌های پی‌سی، پلی ‌استیشن 4، ایکس‌ باکس وان، نینتندو سوییچ، اندروید و iOS به‌صورت رایگان قابل دریافت است. این بازی همزمان با عرضه پلی ‌استیشن 5 و ایکس ‌باکس سری ایکس برای کنسول‌های نسل نهم نیز منتشر می‌شود.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده