// یکشنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۰

محیط Coral Castle با پایین آمدن سطح آب دنیای Fortnite ظاهر شد

به‌تازگی در چپتر دوم بازی Fortnite، سطح آب پایین آمده است و شاهد اضافه شدن محیط Coral Castle و تغییراتی در محیط‌های دیگر هستیم.

در فصل سوم از چپتر دوم فورتنایت شاهد بالا آمدن سطح آب در نقشه بودیم و ازطرفی، آکوامن به سیزن‌پس این فصل اضافه شده بود. ازاین‌رو کاربران منتظر بودند که در طول فصل آتلانتیس یا محیطی شبیه‌به آن را در بازی مشاهده کنند. پس از شایعات مختلف، بالاخره شاهد آتلانتیس در بازی فورتنایت چپتر 2 هستیم.

طبق جدیدترین اخبار بازی، پس از پایین آمدن سطح آب در بازی Fortnite، شاهد محیطی به نام Coral Castle هستیم که در بالا و سمت چپ نقشه فورتنایت واقع شده است. اگر به ظاهر این محیط نگاه کنیم، می‌بینیم که شباهت‌های بسیاری به آتلانتیس دارد. از دیگر تغییرات نقشه فورتنایت هم می‌توان‌به تغییر ۹۰ درجه‌ای محیط فورتیلا و همچنین بازگشت Slurpy Swamps اشاره کرد. 

بااین‌تفاسیر اگر خواهان مشاهده تغییرات کامل نقشه بازی پس از پایین آمدن سطح آب هستید، ویدیو زیر می‌تواند به شما کمک کند و اطلاعات کافی‌ای را از تغییرات اعمال شده کسب کنید. نظر شما کاربران زومجی در مورد تغییرات فصل سوم بازی فورتنایت چیست؟ آیا از Coral Castle دیدن کرده‌اید؟

تماشا از یوتیوب


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده