نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۰۰

اولین تیزر تریلر سریال Helstrom منتشر شد

مارول و هولو سرانجام اولین تیزر تریلر سریال Helstrom را منتشر کردند که در پایان تاریخ انتشار این سریال نیز مشخص شده است.

اواخر ماه گذشته بود که شبکه استریم هولو (Hulu) اولین تصاویر رسمی سریال Helstrom (هلستروم) را منتشر کرد که این سریال قرار است آخرین سریال لایو اکشن بخش تلویزیونی مارول باشد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تیزر تریلر سریال هلستروم منتشر شده است. در طول پنل سریال در کامیک کان در خانه، هولو سرانجام اولین تیزر تریلر سریال Helstrom را منتشر کرد که شاهد یک اثر متفاوت و نسبتا ترسناک در مقایسه با دیگر سریال‌های مارول هستیم. در طول تریلر شاهد حضور بیشتر شخصیت‌های اصلی هستیم و بیشتر با حال و هوای‌ آن آشنا می‌شویم، اما اطلاعات خیلی زیادی از اتفاقات سریال را فاش نمی‌کند. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

تمرکز سریال Helstrom روی دیمون و آنا هلستروم خواهد بود که دختر و پسر یک قاتل سریالی مرموز و قدرتمند هستند که همچنان گرفتار شهرت خانوادگی خود هستند. آن‌ها در تلاش هستند تا بیشتر در مورد گذشته مرموز و ترسناک خانواده خود بدانند و این رازهای پنهان را کشف و پیدا کنند. همچنین Hulu اعلام کرد که سریال Helstrom قرار است در تاریخ ۱۶ اکتبر امسال (۲۵ مهر) از این سرویس استریم منتشر شود. این سریال در ۱۰ قسمت تولید شده است. پاول زبیژوسکی، نویسنده و تهیه‌کننده سریال Agents of SHIELD (ماموران شیلد)، به‌عنوان شورانر در سریال هلستروم حضور دارد.

تام آستن در نقش دیمون هلستروم، سیدنی لمون در نقش آنا هلستروم، الیزابت مارول در نقش ویکتوریا هلستروم، رابرت ویزدم در نقش Caretaker، جون کاریل در نقش لوئیز هستینگز، آریانا گوئررا در نقش گابریالا روزتی و آلین یووای در نقش کریس ین، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Helstrom حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده