نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۳۲

اولین تصاویر رسمی سریال Helstrom منتشر شد

سرانجام هولو اولین تصاویر رسمی سریال Helstrom را منتشر کرده که در آن شاهد نگاهی به شخصیت‌های این سریال از دنیای مارول هستیم.

پس از اینکه شبکه استریم هولو (Hulu) از لغو ساخت سریال Ghost Rider (گوست رایدر) خبر داد، خبری منتشر شد مبنی بر اینکه بخش تلویزیونی مارول در حال تعطیلی و ادغام در بخش استودیو است و حالا سریال Helstrom (هل استروم) قرار است آخرین سریال لایو اکشنی باشد که این گروه آن را ساخته‌اند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تصاویر رسمی این سریال از دنیای مارول منتشر شده است. پس از نزدیک به ۴ ماه از به پایان رسیدن مراحل تولید سریال، حال IGN اولین تصاویر رسمی سریال Helstrom را منتشر کرده که در این تصاویر شاهد حضور شخصیت‌های اصلی و دیگر شخصیت‌های سریال هستیم. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

شخصیت های منفی احتمالی سریال Helstrom

فضای بیرون دانشگاه سریال Helstrom

فصل اول سریال Helstrom در ۱۰ قسمت تولید شده و طبق گفته هولو، این سریال قرار است در ماه اکتبر امسال (مهر یا آبان) از این سرویس استریم منتشر شود. پاول زبیژوسکی، نویسنده و تهیه‌کننده سریال Agents of SHIELD (ماموران شیلد)، به‌عنوان شورانر در سریال هل استروم حضور دارد. تام آستن در نقش دیمون هل‌استورم، سیدنی لمون در نقش آنا هل‌استورم، الیزابت مارول در نقش ویکتوریا هل‌استروم، رابرت ویزدم در نقش Caretaker، جون کاریل در نقش لوئیز هستینگز، آریانا گوئررا در نقش گابریالا روزتی و آلین یووای در نقش کریس ین، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Helstrom حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

تمرکز سریال Helstrom روی دیمون و آنا هل استروم خواهد بود که دختر و پسر یک قاتل سریالی مرموز و قدرتمند هستند که از توانایی خود برای ردیابی اشخاص شرور استفاده خواهند کرد. در طول روز، دیمون استاد اخلاق است، اما در طول شب او به‌دنبال مبارزه با دنیای تاریکی و پنهان است و تلاش می‌کند تا از شر شیاطین خلاص شود. آنا هم که یک خانه حراج را اداره می‌کند، در تلاش است تا به ماجراجویی برادرش اضافه شود. همچنین ویکتوریا هل‌استروم زنی است که ۲۰ سال را در یک مؤسسه گذرانده و گرفتار شیاطین خیالی و واقعی شده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده