نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۳ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۵۹

فیلم Bill and Ted Face the Music از شبکه خانگی منتشر خواهد شد؛ انتشار تریلر جدید

اوریون پیکچرز با انتشار تریلر جدیدی از فیلم Bill and Ted Face the Music نه‌تنها تاریخ اکران جدید این فیلم را اعلام کرد، بلکه از انتشار همزمان فیلم در شبکه خانگی نیز خبر داد.

ماه خرداد امسال بود که سرانجام اولین تریلر رسمی فیلم Bill and Ted Face the Music (بیل و تد با موسیقی مواجه می‎شوند) منتشر شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر دیگری از قسمت سوم فیلم Bill and Ted (بیل و تد) منتشر شده که تنها تاریخ اکران جدید فیلم را اعلام می‌کند،‌ بلکه این فیلم کمدی موزیکال قرار است از شبکه خانگی نیز منتشر شود. اوریون پیکچرز تایید کرد که این فیلم دیگر قرار نیست در ماه اوت روی پرده‌های سینما برود و اکنون فیلم Bill and Ted Face the Music برای اکران در تاریخ ۱ سپتامبر امسال (سه‌شنبه، ۱۱ شهریور) برنامه‌ریزی شده است.

همچنین همزمان با اکران در سینماها، قسمت جدید فیلم بیل و تد قرار است در شبکه خانگی نیز منتشر شود. بدین ترتیب  فیلم Bill and Ted Face the Music به جمع فیلم‌هایی اضافه شد که نسخه خانگی آن‌ها قرار است زودتر از موعد و زمان اعلام شده در دسترس علاقه‌مندان قرار بگیرد. همچنین تریلر جدیدی از فیلم Bill and Ted 3 منتشر شده که در این تریلر شاهد تصاویر جدید بیشتری از اتفاقات فیلم هستیم که به‌نظر می‌رسد دختران بیل و تد نیز قرار است در این ماجراجویی نقش پر رنگی را داشته باشند.

شما در ادامه می‌توانید این تریلر را در یوتیوب تماشا کنید

بیل و تد در کیوسک تلفن در Bill and Ted Face the Music

فیلم Bill and Ted Face the Music بار دیگر داستان بیل و تد را اینبار در میانسالی روایت می‌کند که اکنون دارای مسئولیت‌‌های خانوادگی در زندگی واقعی خود هستند؛ اما آن‌ها هنوز در تلاش هستند تا بزرگ‌ترین ترانه‌ای را که تاکنون ساخته شده است، بنویسند. زمانی‌که یک نفر غمگین از آینده با بیل و تد ملاقات می‌کند، می‌گوید که تنها آهنگ آن‌ها می‌تواند جهان را نجات دهد. حال آینده جهان در دستان بیل و تد است و آن‌ها باید با کمک دخترانشان، شخصیت‌های تاریخی جدید و افسانه‌های موسیقی یک ماجراجویی جدید برای پیدا کردن آهنگی که بتواند جهان را نجات دهد و آن‌ها را به آرزویشان برساند، آغاز کنند. 

کیانو ریوز در نقش تد لوگان، الکس وینتر در نقش بیل پرستون، ویلیام سدلر در نقش مرگ، سامارا ویوینگ در نقش تیا پرستون، برجیت لاندی پین در نقش بیلی لوگان، آنتونی کاریگان در نقشی شرور و منفی، هال لندون جونیور در نقش کاپیتان جاناتان لوگان، ایمی استاچ در نقش خانم پرستون، بک بنت در نقش دیکون لوگان، جیما مایز در نقش پرنسس جوآنا پرستون، ارین هیز در نقش پرنسس الیزابت لوگان، جیلیان بل و کید کادی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Bill and Ted Face the Music حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. 


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده