نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۳۱

اولین تریلر فیلم Bill and Ted Face the Music با بازی کیانو ریوز منتشر شد

سرانجام اورین پیکچرز اولین تریلر فیلم Bill and Ted Face the Music با بازی کیانو ریوز و الکس وینتر را منتشر کردند که در این تریلر به آینده سفر می‌کنیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون،  اولین تریلر رسمی فیلم Bill and Ted Face the Music (بیل و تد با موسیقی مواجه می‎شوند) منتشر شده است. امروز سرانجام و پس از یک انتظار نسبتا طولانی، اولین تریلر قسمت سوم فیلم Bill and Ted (بیل و تد) منتشر شد که در این تریلر شاهد بازگشت بیل و تد هستیم که ماموریتی را پیدا می‌کنند که در آن باید با آهنگی که آن‌ها در آینده نوشته‌اند، دنیا را نجات دهند و به همین منظور آن‌ها تصمیم به سفر به آینده و دزدیدن این آهنگ از خودشان می‌گیرند. در طول تریلر شاهد بازگشت شخصیت‌های جدید تا حضور شخصیت‌های جدید مثل دختران بیل و تد هستیم و شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات 

فیلم Bill and Ted Face the Music بار دیگر داستان بیل و تد را اینبار در میانسالی روایت می‌کند که اکنون دارای مسئولیت‌‌های خانوادگی در زندگی واقعی خود هستند؛ اما آن‌ها هنوز در تلاش هستند تا بزرگ‌ترین ترانه‌ای را که تاکنون ساخته شده است، بنویسند. زمانی‌که یک نفر غمگین از آینده به‌طور ناگهانی با بیل و تد ملاقات می‌کند، می‌گوید که تنها آهنگ آن‌ها می‌تواند جهان را نجات دهد. حال آینده جهان در دستان بیل و تد است و آن‌ها باید با کمک دخترانشان، شخصیت‌های تاریخی جدید و افسانه‌های موسیقی یک ماجراجویی جدید برای پیدا کردن آهنگی که بتواند جهان را نجات دهد و آن‌ها را به آرزویشان برساند، آغاز کنند. علاوه‌بر تریلر، پوستر جدیدی از فیلم Bill and Ted Face the Music نیز منتشر شده که در ادامه این پوستر را نیز می‌توانید مشاهده کنید:

پوستر فیلم Bill and Ted Face the Music

کیانو ریوز در نقش تد لوگان، الکس وینتر در نقش بیل پرستون، ویلیام سدلر در نقش مرگ، سامارا ویوینگ در نقش تیا پرستون، برجیت لاندی پین در نقش بیلی لوگان، آنتونی کاریگان در نقشی شرور و منفی، هال لندون جونیور در نقش کاپیتان جاناتان لوگان، ایمی استاچ در نقش خانم پرستون، بک بنت در نقش دیکون لوگان، جیما مایز در نقش پرنسس جوآنا پرستون، ارین هیز در نقش پرنسس الیزابت لوگان، جیلیان بل و کید کادی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Bill and Ted Face the Music حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. در مقاله بهترین فیلم های کیانو ریوز، می‌توانید با مهم‌ترین آثار هنری ریوز آشنا شوید.

فیلم Bill and Ted Face the Music به‌کارگردانی دین پریسوت، برای اکران در تاریخ ۲۱ اوت ۲۰۲۰ (۳۱ مرداد ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است. 


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده