نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۳۱

اکران فیلم‌های ترسناکی چون Candyman و دنباله‌های هالووین عقب افتاد

یونیورسال پیکچرز از عقب افتادن اکران چندین فیلم ترسناک خود از جمله فیلم Candyman و دنباله‌های فیلم هالووین خبر داد و اولین تیزر فیلم Halloween Kills را منتشر کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شرکت یونیورسال پیکچرز تغییرات جدیدی در برنامه اکران فیلم‌های آینده خود ایجاد کرده است. شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا باعث شد تا یونیورسال تغییرات بیشتری در جدول اکران فیلم‌های آینده خود ایجاد کند. در ابتدا یونیورسال اعلام کرد که اکران بازسازی فیلم Candyman (کندی من) باری دیگر عقب افتاده و حالا این فیلم قرار است به‌جای اکران در تاریخ ۲۵ سپتامبر ۲۰۲۰ (۴ مهر ۱۳۹۹)، اکنون در تاریخ ۱۶ اکتبر ۲۰۲۰ (۲۵ مهر ۱۳۹۹) روی پرده‌های سینما برود که در این تاریخ پیش از این اولین قسمت از دنباله جدید فیلم Halloween (هالووین) قرار بود اکران شود.

فیلم Candyman

حال فیلم Halloween Kills (هالووین می‌کشد) قرار است با یکسال تأخیر در تاریخ ۱۵ اکتبر ۲۰۲۱ (۲۳ مهر ۱۴۰۰) اکران شود و پس از آن، فیلم Halloween Ends (هالووین به‌پایان می‌رسد) برای اکران در تاریخ ۱۴ اکتبر ۲۰۲۲ (۲۲ مهر ۱۴۰۱)‌ برنامه‌ریزی شده است. همچنین یونیورسال اعلام کرد که فیلم The Forever Purge (پاکسازی برای همیشه) قرار است به‌جای اکران در تاریخ ۱۰ ژوئیه ۲۰۲۰ (۲۰ تیر ۱۳۹۹)، اکنون در تاریخ ۹ ژوئیه ۲۰۲۱ (۱۸ تیر ۱۴۰۰) اکران شود. علاوه‌بر این، یونیورسال تیزر جدیدی از فیلم Halloween Kills را نیز منتشر کرده است که در آن شاهد بازگشت شخصیت‌های اصلی قسمت قبلی فیلم هالووین هستیم و شما در ادامه می‌توانید این تیزر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

یحیی عبدالمتین دوم، تیونا پریس، کولمن دومینگو و نیتن استورات جارت، از جمله بازیگرانی هستند که در  فیلم Candyman حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. جردن پیل، کارگردان فیلم Get Out (برو بیرون) و فیلم Us (ما)، به‌عنوان تهیه‌کننده و مشاور در این فیلم ترسناک حضور دارد. وظیفه کارگردانی فیلم کندی‌من نیز بر عهده نیا داکوستا، کارگردان فیلم Little Woods (لیتل وودز)، بوده است. جیمی لی کرتیس در نقش لوری استرود، جیمز جود کورتنی در نقش نیک کسل/مایکل مایرز، جودی گریر، اندی متیچاک، آنتونی مایکل هال، کایل ریچاردز، رابرت لانگ‌استریت، نانسی استفانز، چارلز سایفرس و عمر درسی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Halloween Kills حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

علاوه‌بر این، دیوید گوردون گرین برای کارگردانی و دنی مک‌براید برای نوشتن فیلمنامه فیلم Halloween Kills و فیلم Halloween Ends بازگشته‌اند. اورادو گوت، کارگردان فیلم Days of Grace و سریال Mars (مریخ)، وظیفه کارگردانی قسمت جدید فیلم The Purge (پاکسازی) را بر عهده دارد. آنا د لا رگه‌را، لون رامبین، ویل پاتون، کسیدی فریمن و تنوک هورتا، از جمله بازیگرانی هستند که قرار است در فیلم The Forever Purge حضور داشته باشند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده