نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۲۸

تریلر جدید فصل دوم سریال The Boys منتشر شد

شبکه آمازون امروز تریلر و پوستر جدیدی از فصل دوم سریال The Boys منتشر کرده که در آن بیلی بوچر و اعضای تیمش تحت تعقیب هستند.

به‌تازگی شبکه آمازون اعلام کرده است که فصل دوم سریال The Boys (بویز) که در ۸ قسمت تولید شده، قرار است در تاریخ ۴ سپتامبر امسال (۱۴ شهریور) منتشر شود. علاوه‌بر این، یک فیلم کوتاه از این سریال با محوریت بیلی بوچر در دست ساخت است که این فیلم کوتاه قرار است به‌دلیل غیبت دو هفته‌ای این شخصیت بپردازد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از فصل دوم این سریال ابرقهرمانی و مورد انتظار منتشر شده است. آمازون امروز تیزر تریلر جدیدی از فصل دوم سریال The Boys را منتشر کرده که نشان می‌دهد در ابتدای سریال بیلی بوچر ناپدید شده است. بااین‌حال، او باز می‌گردد و دوباره اعضای تیم خودش را برای مبارزه با ابرقهرمانان دروغین و سازمان Vought دور هم جمع می‌کند که در حال حاضر تمامی آن‌ها تحت تعقیب هستند که در پوستر جدید فصل دوم سریال بویز نیز شاهد اشاره به این موضوع هستیم.

شما در ادامه می‌توانید تیزر تریلر جدید فصل دوم سریال The Boys را ازطریق صفحه آمازون در یوتیوب تماشا کنید و در ادامه شاهد پوستر جدید آن باشید:

بیلی بوچر و گروهش در پوستر جدید فصل دوم سریال The Boys تحت تعقیب هستند

در طول تریلر جدید فصل دوم سریال The Boys شاهد برنامه جدید بیلی بوچر هستیم و در طول تریلر تصاویری از صحنه‌های اکشن، صحنه‌هایی با خشونت بالا که هوملندر در مرکز آن قرار دارد و همچنین شخصیت‌ جدید فصل دوم نمایش داده می‌شود. شخصیت Stormfront (استورم‌فرانت)، عضو جدید گروه The Seven (سون) است که در طول تریلر شاهد قدرت‌های وی نیز هستیم که ظاهرا برای هوملندر قرار است مشکلات جدید ایجاد کند. همچنین اخیرا خبری منتشر شده مبنی بر اینکه جفری دین مورگان ممکن است در فصل سوم سریال The Boys حضور داشته باشد.

کارل اربن، آنتونی استار، جک کواید، لاز آلونسو، ارین موریارتی، کارن فوکوهارا، تومر کاپون، دومینیک مک الیگوت، جسی آشر، چیس کرافورد، نیتن میچل، جنیفر اسپوزیتو، سایمون پگ، آیا کش، گوران ویسنجیک، پتن اسوالت و کلودیا دومیت، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل دوم سریال The Boys حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. اریک کریپک، اوان گلدبرگ و سث روگن، وظیفه ساخت سریال بویز را بر عهده دارند. 


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده