نویسنده: عارف حسین پور
// دوشنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۱

بازیگر واکینگ دد احتمالا در فصل سوم The Boys حضور خواهد داشت

شورانر سریال The Boys اعلام کرد که احتمال حضور جفری دین مورگان در فصل سوم این سریال وجود دارد.

یکی از سریال‌های موفقی که پخش آن از سال گذشته آغاز شد The Boys نام دارد که هم‌اکنون هر هشت اپیزود آن از طریق شبکه آمازون پرایم (Amazon Prime) در دسترس هستند. این سریال که داستان مبارزه یک گروه با ابرقهرمان‌های فاسد را به‌ نمایش می‌گذارد، به یکی از زیباترین سریال‌های جدید در چند سال اخیر تبدیل شده است. فصل دوم این سریال هم قرار است از اواسط شهریور ماه شروع شود و به همین بهانه وبسایت Collider مصاحبه‌ای را با شورانر این سریال یعنی اریک کریپک انجام داده و سوالات متعددی را از او پرسیده است. یکی از این سوالات مربوط احتمال حضور جفری دین مورگان (بازیگر سریال The Walking Dead) در فصل‌های آینده سریال The Boys است.

سریال The Boys

شایعه حضور مورگان در این سریال از سال گذشته و در توییتر به راه افتاد. شخصیت مورگان با طنز سیاه و خشن سریال The Boys کاملا جفت و جور است و به همین خاطر بسیاری از طرفداران سریال، پس از شنیدن این شایعه از آن استقبال کردند. کریپک در پاسخ به این سوال گفت که می‌تواند برای فصل سوم The Boys یک نقش برای او بنویسد. او در همین باره توضیح داد: «بدون شک من مایلم که او در سریال حضور داشته باشد. حتی یک نقش برای او هست که قبلا درباره‌اش صحبت کرده‌ایم. او و ما باید با یکدیگر هماهنگ شویم؛ چون شما می‌دانید که او در حال حاضر دل‌مشغولی دیگری دارد و در سریال The Walking Dead بازی می‌کند. ولی ما قبلا درباره یک نقش صحبت کرده‌ایم و البته نقش‌های دیگری نیز می‌توانند وجود داشته باشند که مشغول حرف زدن در مورد آنها هستیم. حتی در طول هفته گذشته متن‌ها را بالا و پایین کردیم تا ببینیم که چگونه می‌توانیم او را وارد سریال کنیم. فکر نمی‌کنم هنوز این قرارداد به مرحله نهایی رسیده باشد، اما هر دو طرف در حال صحبت کردن درباره آن هستیم.»

اگرچه کریپک تاکید کرده که هنوز هیچ قرارداد رسمی با مورگان به امضا نرسیده، اما از صحبت‌های او متوجه می‌شویم که مستقیما با این بازیگر حرف زده و احتمالا درباره نقشی که می‌تواند در فصل سوم سریال The Boys داشته باشد، با او مشورت کرده است. افرادی که کمیک The Boys (که سریال بر اساس آن ساخته شده است) اثر گرث انیس و دریک رابرتسون را خوانده باشند، احتمالا می‌توانند حدس‌هایی در مورد شخصیت مورگان در این سریال بزنند.

داستان سریال The Boys در دنیایی جریان دارد که ابرقهرمانان فاسد در آن زندگی می‌‌کنند. آنها گروهی به نام Seven را تشکیل داده‌اند و برای منافع شخصی خودشان، از قدرت‌هایی که دارند سوءاستفاده می‌کنند. برای مقابله با این ابر-ضدقهرمانان، یک گروه دیگر به اسم Boys تشکیل شده که هدف آنها کنترل اعضای Seven و جلوگیری از اقدامات آنها است. رهبری گروه Boys را فردی به اسم «بیلی باچر» (با بازی کارل اربن) به عهده دارد و رییس گروه Seven نیز «هوم‌لندر» (با بازی آنتونی استار) است.

چندی پیش در اخبار سینما داشتیم که سه قسمت اول فصل دوم سریال The Boys در تاریخ ۱۴ شهریور ۱۳۹۹ (۴ سپتامبر ۲۰۲۰) منتشر می‌شوند و پنج اپیزود باقیمانده به صورت هفتگی پخش خواهند شد. اگر می‌خواهید با شخصیت‌های این مجموعه و همچنین داستان مربوط به آنها بیشتر آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنیم این مقاله را حتما بخوانید. ضمنا نقد فصل اول سریال The Boys را از اینجا می‌توانید مطالعه کنید.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده