نویسنده: میلاد فاطمی
// پنجشنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۳۱

بازی بتل رویال Worms Rumble با انتشار تریلری معرفی شد

اگر از عاشقان سبک بتل رویال هستید و خاطرات فراموش نشدنی با کرم‌های بامزه Worms دارید، خبر خوشحال کننده این است که به‌صورت رسمی بازی Worms Rumble معرفی شد.

تقریبا ۲۵ سال پیش استودیوی بریتانیایی Team 17 برای اولین‌بار اثر جدیدی با محوریت کرم را منتشر کرد. از سال ۱۹۹۵ تا امروز چندین نسخه مختلف با ویژگی‌های منحصربه‌فرد از مجموعه Worms روانه بازار شده است که آخرین بازی از این سری پرطرفدار نیز به سال ۲۰۱۶ و بازی Worms W.M.D برمی‌گردد.

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که حدود چهار ماه پیش تیم سازنده به‌صورت رسمی اعلام کرد که در سال ۲۰۲۰ میلادی یک بازی کاملا جدید از این مجموعه روانه بازار خواهد شد.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، ساعاتی پیش بالاخره پس از ماه‌ها سکوت تریلر جدیدترین اثر استودیوی Team 17 منتشر شده است. شاید کمتر کسی حتی تصور این را می‌کرد که روزی سبک بتل رویال وارد دنیای کرم‌های دوست‌داشتنی شود؛ اما تیم سازنده با بازی Worms Rumble این موضوع را به واقعیت تبدیل کرده است. در ادامه شما را به تماشای تریلر معرفی این نسخه از بازی دعوت می‌کنم تا بیشتر با حال‌وهوای آن آشنا شوید.

دانلود ویدیو از آپارات

با توجه به اولین تریلر منتشر شده، بازی Worms Rumble از قابیت کراس پلی و ۳۲ نفر همزمان در یک مسابقه پشتیبانی می‌کند. بازی از گیم‌پلی سریعی برخوردار است که با استفاده از محیطی کارتونی (مشابه بازی فورتنایت) یک تجربه کاملا جدیدی از سری Worms را به گیمر انتقال می‌دهد. نکته جالب توجه این است قابلیت شخصی‌سازی است که بازیکن می‌تواند شخصیت کرم خود را با توجه به سلیقه خودش شخصی‌سازی کند.

تیم سازنده همچنین برای افرادی که تمایل به تجربه این بازی پیش از زمان عرضه آن دارند، امکانی را فراهم کرده است تا با ثبت نام از تاریخ ۲۵ تیر (۱۵ ژوئیه) به نسخه آزمایشی و دموی بازی روی پلتفرم پی سی دسترسی داشته باشند.

هنوز تاریخی برای انتشار بازی Worms Rumble اعلام نشده است، اما این بازی قرار است برای پلتفرم پی سی و پلی‌ استیشن 4 منتشر شود.

اگر شما هم از طرفداران مجموعه Worms هستید، به‌نظر شما یک بازی با سبک بتل رویال از این مجموعه می‌تواند موفقیت‌های گذشته را تکرار کند یا خیر؟ لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده