نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۳۰

نمایش زندگی جو گاردنر در تریلر جدید انیمیشن Soul

به‌تازگی تریلر کوتاه و جدیدی از انیمیشن Soul توسط پیکسار و والت دیزنی منتشر شده که در آن شاهد پخش یکی از آهنگ‌های انیمیشن و زندگی جو گاردنر در طول دوره‌های مختلف هستیم.

ماه آبان گذشته بود که شرکت والت دیزنی و استودیوی انیمیشن‌سازی پیکسار اولین تیزر تریلر انیمیشن Soul (روح) را منتشر کردند که در آن شاهد اولین تصاویر این انیمیشن سینمایی مورد انتظار بودیم. در ادامه شاهد انتشار دومین تریلر این انیمیشن سینمایی در اسفند گذشته بودیم، اما در ادامه ویروس کرونا باعث عقب افتادن اکران انیمیشن روح تا پاییز امسال شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدید و کوتاهی از انیمیشن Soul منتشر شده است. در این تریلر کوتاه شاهد نمایش زندگی جو گاردنر با صداپیشگی جیمی فاکس، هستیم که برخلاف دو تریلر اول، تمرکز این تریلر روی دنیای واقعی است و نشان می‌دهد که اهمیت آن نسبت به دنیای پس از مرگ در اتفاقات انیمیشن کمتر نخواهد بود. شما در ادامه می‌توانید تریلر اثر جدید پیکسار را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

همچنین در طول ویدیو آهنگ جدید Parting Ways که توسط Cody ChesnuTT نوشته و اجرا شده، نیز پخش می‌شود که یکی از آهنگ‌های اورجینال انیمیشن Soul خواهد بود. پیت داکتر، کارگردان برنده ۲ جایزه اسکار که کارگردانی انیمیشن‌هایی چون انیمیشن Monsters Inc (شرکت هیولاها)، انیمیشن Up (بالا) و انیمیشن Inside Out (درون و بیرون) را بر عهده داشته، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه انیمیشن Soul را بر عهده دارد. جیمی فاکس، فیلیسیا رشاد، داوید دیگز، کوئست لاو و تینا فی، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن Soul حضور داشته‌اند.

در انیمیشن Soul، همه روح‌ها در You Seminar آموزش داده می‌شوند و زمانی‌که شما آماده رفتن از این دنیا باشید، روح شما در آن فارغ التحصیل خواهد شد، اما برای جو گاردنر، این موضوع صدق نمی‌کند و زندگی او آنطور که انتظار می‌رفت، پیش نرفته است. او معلم یک گروه موسیقی در دبیرستان است و با اشتیاق به نوازندگی جاز می‌پردازد. اما درست همان‌طور که او در حال رسیدن به رویاهای خود است، می‌میرد و روحش در سمینار تمام می‌شود. 

انیمیشن Soul برای اکران در تاریخ ۲۰ نوامبر ۲۰۲۰ (۳۰ آبان ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است. 


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده