نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۵ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۰۰

تریلر جدید Cyberpunk 2077 با محوریت صحنه‌های اکشن و شخصیت‌های بازی

سی‌دی پراجکت رد دقایقی پیش تریلر جدیدی از بازی Cyberpunk 2077 با اسم The Gig منتشر کرد که از صحنه‌های اکشن بازی گرفته تا کیانو ریوز را در آن می‌توان دید. 

استودیو سی‌دی پراجکت رد، سازنده سری ویچر این روز‌ها سخت در حال تمام کردن ساخت بازی Cyberpunk 2077 است که اخیرا یک بار دیگر تاخیر خورد. با این حال سازندگان بازی همانطور که وعده داده بودند امروز در جریان رویدادی نمایش جدیدی از آن ارائه کردند که The Gig نام دارد و در جریان آن، شاهد نمایش جنبه‌های مختلفی از بازی هستیم. از یک طرف، در این تریلر می‌توان صحنه‌های اکشن و تیراندازی بازی را تماشا کرد و همینطور مواردی مثل رانندگی با ماشین‌ها هم در تریلر دیده می‌شوند. 

تریلر The Gig همینطور تمرکز خاصی هم روی نمایش شخصیت‌های بازی دارد و کاراکتر‌هایی مثل جکی و همینطور جانی سیلورهند را می‌توان در این تریلر دید. در ادامه می‌توانید این تریلر را از طریق یوتیوب تماشا کنید. متاسفانه به خاطر محتوای تریلر امکان آپلود آن در آپارات وجود نخواهد داشت:

تماشا در یوتیوب

بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ ۲۹ آبان ماه (۱۹ نوامبر) برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر عرضه خواهد شد. همچنین سازندگان تایید کرده‌اند که این بازی قرار است روی پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس هم در دسترس قرار بگیرد


منبع یوتیوب
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده