نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۲ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۵۹

تاریخ پخش فصل دوم سریال The Alienist تغییر کرد

شبکه‌ی TNT با انتشار یک تیزر کوتاه اعلام کرد که فصل دوم سریال درام تاریخی The Alienist: Angel of Darkness یک هفته زودتر پخش خواهد شد.

مطابق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه‌ی TNT رسماً تاریخ پخش فصل دوم سریال The Alienist: Angel of Darkness (روان‌پزشک: فرشته‌ی تاریکی) را تغییر داد. این درام تاریخی برنده‌ی جایزه‌ی اِمی برای پخش در تاریخ ۵ مرداد ۱۳۹۹ (۲۶ جولای ۲۰۲۰) برنامه‌ریزی شده بود، اما حالا یک هفته زودتر در تاریخ ۳۰ تیر ۱۳۹۹ (۱۹ جولای) روی آنتن می‌رود. فصل دوم سریال «روان‌پزشک» با دو قسمت پیاپی کارش را آغاز می‌کند و قسمت‌های بعدی آن راس ساعت ۸:۳۰ تقدیم مخاطبین خواهد شد. علاوه‌بر این، شبکه‌ی TNT تیزری کوتاه از فصل دوم سریال The Alienist منتشر کرده است که حاوی ویدیوهای پیش‌تر دیده‌نشده است و شما می‌توانید در ادامه‌ی مطلب به تماشای آن بپردازید.

دانلود از وب‌سایت آپارات

زمانی که معمای یک قتل راز‌آلود توجه ثروتمندان تراز اول نیویورک و و جنایت‌کاران پنهان شهر را در سال‌های پایانی قرن به خودش جلب می‌کند، فصل اول سریال The Alienist به سراغ ماجراهای روان‌پزشکی با نام دکتر لازلو کرایزلر می‌رود که در تعقیب یک قاتل مذهبی پیش‌تر دیده‌نشده‌ی پسران جوان است. در این مسیر یک تصویرگر روزنامه با نام جان مور و سارا هاوارد، دفترداری که مصرانه در پی تبدیل به نخستین کارآگاه پلیس زن شهر است، به دکتر کرایزلر ملحق می‌شوند. 

در فصل دوم سریال The Alienist: Angel of Darkness سارا هاوارد دفتر کارآگاه خصوصی خودش را افتتاح کرده است و به یک پرونده‌ی کاملاً جدید رسیدگی می‌کند. سارا برای یافتن آنا لینارس، دختر بچه‌ی ربوده‌شده‌ی سفیر اسپانیا، باری دیگر با دکتر لازلو کرایزلر و جان مور که حالا به خبرنگار نیویورک تایمز تبدیل شده است، همکاری می‌کند. این تحقیقات آن‌ها را در مسیری گمراه‌کننده از کشتار و فریب قرار می‌دهد که به یک قاتل خطرناک و زیرک منتهی می‌شود. فصل دوم سریال «روان‌پزشک» به بررسی مسائل بحث‌برانگیز آن دوران، از انحراف قانون و نابرابری درآمد گرفته تا روزنامه‌نگاری زرد و نقش زنان در جامعه می‌پردازد؛ مضامینی که امروزه نیز کماکان در جهان طنین‌انداز است.

دانیل برول در نقش دکتر لازلو کرایزلر، لوک ایوانز در نقش جان مور، داکوتا فانینگ در نقش سارا هاوارد، داگلاس اسمیت در نقش مارکوس ایزاکسون، متیو شیر در نقش لوسیوس ایزاکسون، رابرت ویزدم در نقش سایرس مونترز و تد لوین در نقش توماس برنز از بازیگرانی هستند که برای نقش‌آفرینی در فصل دوم سریال «روان‌پزشک» باز خواهند گشت. از بازیگران تازه‌ی این سریال تاریخی نیز می‌توان به ملانی فیلد، بازیگر سریال‌های You (تو) و Code Black (کد سیاه) و رزی مک‌یوئن اشاره کرد.

شرکت پارامونت تله‌ویژن و روزالی سوئدلین از سوی شرکت انانیمس کانتنت وظیفه‌ی تولید سریال The Alienist: Angel of Darkness را برعهده دارند و استوارت کارولان به‌عنوان شورانر، دیوید کافری به‌عنوان کارگردان، آلیسون فلتز به‌عنوان نویسنده و پاولینا هاتوپیس، بن روزنبلات، اریک راث و کری جوجی فوکوناگا به‌عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی آن فعالیت می‌کنند. فصل اول سریال «روان‌پزشک» در سال ۲۰۱۸ روی آنتن رفت و با تحسین منتقدان مواجه شد. این سریال در پلتفرم‌های مختلف بیش از ۵۰ میلیون بیننده داشت و توانست در شش شاخه از جمله «بهترین مجموعه‌ی تلویزیونی کوتاه» نامزد دریافت جایزه‌ی اِمی شود و در مراسم گلدن گلوب هم در دو شاخه‌ی «بهترین بازیگر مینی سریال ها و فیلم‌های تلویزیونی» و «بهترین مینی سریال‌ها و فیلم‌های تلویزیونی» تا مرز دریافت جایزه پیش رفت. شما می‌توانید درحال‌حاضر فصل اول سریال The Alienist را از طریق شبکه‌ی HBO Max تماشا کنید. 


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده