نویسنده: مهدی اسدی
// جمعه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۲:۰۵

بازی Oddworld Soulstorm برای پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد

استودیوی Oddworld Inhabitants در خلال رویداد ویژه سونی برای بازی های PS5، با انتشار تریلر جدیدی بازی Oddworld: Soulstorm را برای پلی‌استیشن 5 نیز معرفی کرد.

بازی Oddworld: Soulstorm جدیدترین بازی از سری بازی‌های Oddworld که برای اولین‌بار در سال ۲۰۱۶ معرفی شد برای پلتفرم پلی‌ استیشن 5 نیز در دست ساخت قرار دارد. براساس اعلام سونی در خلال رویداد ویژه رونمایی از بازی های پلی‌استیشن 5، این بازی که قرار است در سال ۲۰۲۰ برای پلتفرم‌های پلی‌ استیشن 4، ایکس‌ باکس وان، سوییچ و پی سی منتشر شود، برای کنسول نسل نهمی سونی نیز در دست ساخت  قرار دارد.

به نظر می‌رسد که بازی Oddworld Soulstorm با ترکیب مبارزات حیرت انگیز، اکشن پلتفرمینگ و معماها و پازل های جذاب و متعدد خود، دقیقاً همان دنباله ای است که طرفداران Oddworld مدت‌ها منتظر آن بودند.

لورن لنینگ، سرپرست تیم توسعه‌دهندگان استودیوی Oddworld Inhabitants در ابتدای بخش اختصاصی رویداد سونی برای Oddworld: Soulstorm توضیحاتی را در خصوص این بازی که به زعم او «سال‌های عمرش را به پای آن صرف کرده است» ارائه می‌کند. وی با احساسی و درگیر کننده توصیف کردن داستان این بازی، تجربه این بازی را به یاد ماندنی دانسته و مخاطبان را به تماشای ویدیوی معرفی آن برای PS5 دعوت می‌کند.

شما می‌توانید در ادامه به تریلر معرفی این بازی در رویداد ویژه سونی برای بازی های پلی‌استیشن 5 نگاهی داشته باشید:

دانلود از آپارات

شما می توایند با مراجعه به این لینک، پوشش زنده رویداد ویژه پلی‌استیشن 5 را همین الان تماشا کنید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده