نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۵۹

پوشش زنده ویدیویی رویداد پلی استیشن 5 در زومجی؛ ساعت ۲۴ امشب (تمام شد)

سونی ساعاتی دیگر رویدادی با محوریت پلی‌استیشن 5 و مخصوصا بازی‌های آن برگزار می‌کند که ماهم در زومجی آن را به‌صورت زنده و ویدیویی پوشش خواهیم داد.

بدون شک علاقه‌مندان دنیای بازی‌های ویدیویی، این روز‌ها بیش از هر چیزی مشتاق اخبار مرتبط با نسل بعدی کنسول‌های بازی یعنی پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس هستند. در این راستا چندی پیش مایکروسافت رویدادی با محوریت بازی‌های Xbox Series X برگزار کرد و حال ۰۰:۳۰ دقیقه بامداد جمعه ۲۳ خرداد، شاهد رویداد سونی با محوریت PS5 خواهیم بود. رویدادی که ابتدا برای چندی پیش برنامه‌ریزی شده بود ولی سونی تصمیم گرفت آن را به‌تعویق بیندازد و حال قرار است چند ساعت دیگر شاهد آن باشیم. 

هنوز مشخص نیست که در رویداد پلی‌استیشن 5، شاهد چه اطلاعاتی خواهیم بود ولی در توضیحات رسمی سونی بیش‌تر به بازی‌هایی که قرار است روی کنسول بعدی این شرکت اجرا شوند اشاره شده است. با این حال اصلا بعید نیست که بالاخره بتوانیم ظاهر کنسول جدید سونی را هم ببینیم. با توجه به اهمیت این کنفرانس، ما هم تصمیم گرفتیم تا آن را به‌صورت زنده و ویدیویی در زومجی پوشش بدهیم. بر این اساس در حالی که خودِ رویداد از ساعت ۰۰:۳۰ آغاز خواهد شد، ولی زومجی نیم ساعت زودتر یعنی راس ساعت ۲۴ پوشش ویدیویی خود را آغاز خواهد کرد تا پیش از مراسم هم کمی در مورد آن صحبت کنیم. 

با آغاز مراسم، می‌توانید در ادامه این پوشش ویدیویی را تماشا کنید:

مراسم به‌‌اتمام رسید برای دانلود مراسم رونمایی پلی استیشن 5 کلیک کنید


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده