// سه شنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۳۱

ویدیو تبلیغاتی جدید بازی The Last of Us Part 2 تلاش الی برای زنده ماندن را نشان می‌دهد

به‌تازگی ویدیو تبلیغاتی جدیدی از بازی The Last of Us Part II در تلویزیون مشاهده شده است که تلاش الی برای زنده ماندن در جهان بی‌رحم بازی را نشان می‌دهد.

تا عرضه بازی The Last of Us Part II کمتر از سه هفته دیگر زمان باقی‌مانده است و کاربران پس از مدت‌ها انتظار بالاخره می‌توانند یکی از بازی‌های مدعی سال ۲۰۲۰ را تجربه کنند که این اواخر حواشی مختلفی را به‌خود اختصاص داده است. 

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، به‌تازگی ویدیو تبلیغاتی جدیدی از بازی The Last of Us Part 2 در تلویزیون پخش شده است که تلاش الی، قهرمان داستان، برای زنده‌ماندن در جهان بی‌رحم و خطرناک بازی را نشان می‌دهد. البته ویدیو به‌نمایش درآمده، هنوز به‌صورت رسمی منتشر نشده است و تنها شاهد نسخه ضبط شده آن هستیم.

همچنین اشاره کنم که ویدیو سینمایی منتشر شده، به‌صورت CGI است و گیم‌پلی بازی را نشان نمی‌دهد. کاربران زومجی در ادامه می‌توانند تبلیغ تلویزیونی جدید The Last of Us Part 2 را در زومجی تماشا کنند و نظرات خود را با ما در میان بگذارند. بازی The Last of Us Part II در تاریخ ۳۰ خرداد ماه (۱۹ ژوئن) برای پلی ‌استیشن 4 عرضه می‌شود. از دیگر اخبار حول این بازی هم می‌توان‌به انتشار قسمت سوم Inside The Last of Us Part II اشاره کرد.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده