نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۵۹

بازگشت مگی در ویدیو پیش نمایش قسمت پایانی فصل دهم سریال The Walking Dead

به‌تازگی ویدیو پیش نمایش قسمت پایانی فصل دهم سریال The Walking Dead منتشر شده که در آن شاهد بازگشت شخصیت مگی با بازی لورن کوهن هستیم.

بامداد امروز پخش فصل دهم سریال The Walking Dead (مردگان متحرک) با انتشار قسمت پانزدهم به‌صورت موقت به پایان رسید و قسمت شانزدهم و پایانی این سریال به علت تمام نشدن مراحل پس از تولید و تعطیلی روند کار روی آن به علت شیوع ویروس کرونا، تا زمان نامشخصی در سال ۲۰۲۰ عقب افتاده است که این قسمت قرار است در قالب یک قسمت ویژه منتشر شود. حال در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، در قسمت پایانی فصل دهم سریال مردگان متحرک قرار است یکی از شخصیت‌های اصلی این مجموعه بازگردد. به‌تازگی شبکه AMC ویدیو پیش نمایش قسمت پایانی فصل دهم سریال The Walking Dead را منتشر کرده که در پایان این ویدیو شاهد تایید بازگشت شخصیت مگی با بازی لورن کوهن هستیم که برای لحظاتی کوتاه در این ویدیو حضور دارد. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

کوهن در فصل نهم به‌خاطر حضور در سریال Whiskey Cavalier، تصمیم گرفت تا از سریال مردگان متحرک جدا شود، اما پس از لغو این سریال، حال کوهن بار دیگر به این سریال آخر الزمانی و پر از زامبی بازگشته که پیش از این بازگشت وی در فصل دهم سریال The Walking Dead تایید شده بود. در طول ویدیو شاهد حضور گابریل هستیم که به کودکانی که ترسیده‌اند، می‌گوید که کمک بیشتری در راه است. سپس شاهد تلاش داریل، کارول، ویرجیل و آرون هستیم که در راه بازگشت به الکساندریا، در حال جنگیدن هستند. در پایان ویدیو نیز مگی در حال خواندن یک نامه است که او را از اتفاقاتی که طی این مدت افتاده، آگاه می‌کند.

سریال The Walking Dead برای فصل یازدهم نیز تمدید شده که مراحل فیلمبرداری و تولید فصل یازدهم به علت گسترش ویروس کرونا تا حدود سه هفته عقب افتاده است. علاوه‌بر این، پخش فصل اول سریال The Walking Dead: World Beyond (مردگان متحرک: دنیای آینده) که قرار بود طبق برنامه از ۱۲ آوریل ۲۰۲۰ (۲۵ فروردین ۱۳۹۹) آغاز شود، به علت شیوع گسترده ویروس کرونا تا مدت زمان نامشخصی عقب افتاده است


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده