نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

تاریخ پخش سریال The Walking Dead: World Beyond اعلام شد

طرفدارانِ مردگان متحرک می‌توانند در فروردینِ سال آینده منتظرِ پخشِ نخستین فصلِ سریالِ The Walking Dead: World Beyond باشند.

با اینکه در سالِ ۲۰۱۹ شاهدِ پایانِ کمیکِ The Walking Dead بودیم، اما نسخه‌های تلویزیونی این مجموعه‌ی زامبی‌محور در حالِ گسترش است. نیمه‌ی دومِ فصلِ دهم سریالِ The Walking Dead در اسفندِ امسال پخش می‌شود و سریالِ Fear the Walking Dead نیز در سال ۲۰۲۰ با فصلِ ششم بازمی‌گردد. حال در تازه‌ترین اخبارِ سینما و تلویزیون مطلع شدیم که پخشِ دومین سریالِ فرعی مردگان متحرک یعنی The Walking Dead: World Beyond از فروردین سال آینده آغاز خواهد شد. شبکه‌ی ای‌ام‌سی (AMC) اعلام کرده است که پخشِ اسپین‌آفِ دوم سریالِ The Walking Dead از ساعتِ ۶:۳۰ دقیقه‌ی ۲۵ فروردین ۱۳۹۹ آغاز می‌شود. افزون‌بر این، این شبکه اعلام کرد که سریالِ The Walking Dead: World Beyond تنها دو فصل خواهد داشت که این برخلافِ رویکرد بی‌پایانی است که برای دو سریال نخستِ این مجموعه‌ی محبوب اتخاذ شده است.

The Walking Dead: World Beyond

در اسفندماهِ سال گذشته برای نخستین بار شایعاتی از سریال تازه‌ی مردگانِ متحرک به گوش رسید که این شایعات در مردادماه با انتشار تیزری از سریالِ The Walking Dead: World Beyond رنگ واقعیت به خود گرفت. در مهرماه نیز شاهدِ اولین تریلرِ دومین اسپین‌آفِ مردگان متحرک بودیم که دنیا و شخصیت‌های اصلی آن را در معرضِ نمایش قرار داد. این سریال روی کاراکترهای جوان‌تری تمرکز دارد که در دنیای آخرالزمانی بزرگ شده‌اند، اما تاکنون از آن‌ها محافظت شده است. به بیان دیگر، آن‌ها از وجودِ زامبی‌ها آگاه هستند، اما پیش از وقایعِ این سریال تعاملی با آن‌ها نداشته‌اند. حالا آن‌ها تصمیم می‌گیرند تا از پناهگاه‌های امن خود خارج شوند و ماجراجویی خطرناکی را در دنیای پر از زامبی آغاز کنند. الکسا منصور، نیکولاس کانتو، آنت ماهندرو، هال کامپستن، نیکو ترترلا، جو هولت و علیا رویال، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال The Walking Dead: World Beyond به ایفای نقش می‌پردازند. همچنین جوردن ووت رابرتز، کارگردانِ فیلمِ Kong: Skull Island (کونگ: جزیره جمجمه) کارگردانی نخستین اپیزودِ این سریال را بر عهده دارد.

در کنار این سریال‌ها، سه اسپین‌آفِ سینمایی بر اساسِ مجموعه‌ی The Walking Dead در دستِ ساخت است. این سه فیلم روی ریک گرایمز با بازی اندرو لینکلن تمرکز دارد که نقش شخصیتِ اصلی را تا پیش از ترکِ سریالِ مردگانِ متحرک در ابتدای فصلِ نهم ایفا می‌کرد. درحال‌حاضر اطلاعاتی از تاریخِ اکرانِ نخستین فیلمِ The Walking Dead در دست نیست، اما در طولِ پنل مجموعه‌ی مردگانِ متحرک در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو ۲۰۱۹ شاهدِ انتشارِ اولین تیزرِ آن بودیم. همچنین لینکلن اخیراً در حالِ تمرین با اسلحه دیده شده است که احتمالاً به فیلمِ مردگانِ متحرک مربوط است. شما می‌توانید نظراتِ خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایتِ زومجی در میان بگذارید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده