نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۱

تریلر نهایی فیلم Black Widow منتشر شد

مارول استودیو تریلر نهایی فیلم Black Widow را منتشر کرده که حاوی تصاویر اکشن متعددی از جمله صحنه‌های جدیدی از شخصیت تسک مستر است.

ماه آذر امسال بود که مارول استودیو اولین تیزر تریلر فیلم Black Widow (بلک ویدو) را منتشر کرد و در ادامه شاهد انتشار تریلر دیگری (نمایش ویژه) از این فیلم ابرقهرمانی بودیم که تصاویر جدیدی از شخصیت شرور تسک‌مستر به اشتراک گذاشته شد. در ادامه تبلیغ تلویزیونی اختصاصی Super Bowl فیلم بلک ویدو منتشر شد که حاوی تصاویر جدیدی از این اثر مورد انتظار بود. حال در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر نهایی این فیلم مورد انتظار از دنیای سینمایی مارول منتشر شده است.

مارول استودیو امروز تریلر نهایی فیلم Black Widow را منتشر کرده که تمرکز این تریلر روی رابطه خواهری ناتاشا رومانوف با بازی اسکارلت جوهانسون و یلنا بلووا با بازی فلورنس پیو است. در طول تریلر اشاره‌های بیشتری به اتاق قرمز و منشا بلک ویدوها نیز می‌شود که اکنون تسک مستر وظیفه کنترل و محافظت از آن را بر عهده دارد و به همین منظور او به دنبال شکار ناتاشا است. این تریلر حاوی تصاویر بیشتری از قابلیت‌های این شخصیت شرور مثل یادگیری حرکات مشابه بلک ویدو، بلک پنتر و کاپیتان آمریکا (یا رد گاردین) تا مبارزاتش با ناتاشا رومانوف است و وعده یک فیلم اکشن تمام عیار را به طرفداران دنیای سینمایی مارول می‌دهد. شما در ادامه می‌توانید این تریلر جذاب را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

اتفاقات فیلم Black Widow قرار است پس از حوادث فیلم Captain America: Civil War (کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی) و پیش از اتفاقات فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی نهایت) آغاز شود. اسکارلت جوهانسون، دیوید هاربر، ریچل وایس، فلورنس پیو، او.تی. فاگبنلی، ویلیام هرت و ری وینستون، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Black Widow حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. بااین‌حال، بازیگر نقش تسک مستر هنوز معرفی نشده است. علاوه‌بر تریلر، مارول پوستر جدیدی از فیلم Black Widow را منتشر کرده که تمرکز‌ آن روی شخصیت‌های اصلی فیلم است، اما حضور فاگبنلی در پوستر نیز قابل توجه است که برخی اعتقاد دارند او احتمالا بازیگر نقش Taksmaster است. شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

پوستر فیلم Black Widow

فیلم Black Widow به‌کارگردانی کیت شورتلند، برای اکران در تاریخ ۱ می ۲۰۲۰ (۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده