نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۲

در ویدیوی جدید انیمیشن Onward با مانتیکور ملاقات کنید

ویدیو دیگری از انیمیشن Onward منتشر شده که در این ویدیو با شخصیت مانتیکور با صداپیشگی اکتاویا اسپنسر ملاقات می‌کنیم.

ماه آذر امسال بود که شرکت والت دیزنی و استودیوی انیمیشن‌سازی پیکسار تریلر رسمی جدیدی از انیمیشن Onward (به پیشرا منتشر کردند که این تریلر حاوی تصاویر بسیاری از اتفاقات این انیمیشن سینمایی بود. ‌به‌تازگی نیز ویدیو جدیدی از این انیمیشن مورد انتظار منتشر شد که در آن شاهد تلاش بارلی و ایان برای عبور از دره با کمک جادو بدیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ویدیوی جدید دیگری از انیمیشن Onward منتشر شده است. تمرکز این ویدیو که توسط IGN منتشر شده، روی معرفی شخصیت مانتیکور است که اکتاویا اسپنسر صداپیشگی این شخصیت را بر عهده دارد. مانتیکور در دنیای مدرن انیمیشن Onward به یک پیش خدمت رستوران تبدیل شده و بارلی و ایان برای بازگرداندن پدر خود به کمک وی نیاز دارند. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

انیمیشن Onward داستان دو برادر از نژاد اِلف‌ها با نام‌های بارلی، برادر بزرگ‌تر و ایان، برادر کوچک‌تر و خجالتی را در حومه‌ی شهری قرارگرفته درون یک دنیای خیالی و فانتزی دنبال می‌کند؛ شخصیت‌هایی که درکنار هم، یک ماجراجویی فوق‌العاده را برای اینکه دریابند آیا هنوز کمی جادو در دنیای‌شان وجود دارد یا خیر، آغاز می‌کنند. آن‌ها درواقع در این ماجراجویی به‌دنبال یافتن پدر مرحوم خود در جهانی دیگر هستند و این دو برادر موفق شده‌اند تا با چوب جادوگری پدرشان بخشی از او را دوباره زنده کنند، اما برای زنده کردن باقی مانده بدن پدرشان تنها ۲۴ ساعت فرصت دارند تا جادو را کامل کنند. 

کریس پرت در نقش بارلی، تام هالند در نقش ایان، جولیا لوئی درایفوس و اکتاویا اسپنسر، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن Onward حضور دارند و به صداپیشگی شخصیت‌های آن می‌پردازند. دن اسکنلون، کارگردان انیمیشن Monsters University (دانشگاه هیولاها) نیز وظیفه‌ی کارگردانی انیمیشن Onward را بر عهده دارد. واکنش‌های اولیه این انیمیشن نیز منتشر شده که بیشتر این واکنش‌ها مثبت بوده و حتی برخی از کسانی که موفق به تماشای اثر شده‌اند، آن را احساسی‌ترین اثر پیکسار تا به امروز دانسته‌اند.

انیمیشن Onward قرار است در تاریخ ۶ مارس ۲۰۲۰ (۱۶ اسفند ۱۳۹۸) اکران شود. 


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده