نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۴۵

ویدیو جدیدی از انیمیشن Onward منتشر شد

پیکسار و والت دیزنی ویدیو جدیدی از انیمیشن Onward را منتشر کرده‌اند که ایان و بارلی در تلاش برای عبور از دره با کمک جادو هستند.

ماه آذر امسال بود که شرکت والت دیزنی و استودیوی انیمیشن‌سازی پیکسار تریلر رسمی جدیدی از انیمیشن Onward (به پیشرا منتشر کردند که این تریلر حاوی تصاویر بسیاری از اتفاقات این انیمیشن سینمایی و مورد انتظار بود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ویدیوی جدیدی از انیمیشن Onward منتشر شده است. در این ویدیو که اخیرا بخش بریتانیای دیزنی در یوتیوب منتشر کرده، شاهد آن هستیم که بارلی و ایان برای عبور از دره نیاز به جادو دارند که ایان در حال استفاده از چوب جادوگری پدرشان و جادو برای عبور و پایین آوردن پل برای عبور بارلی است و بارلی نیز با یک طناب ایان را بسته تا در دره سقوط نکند، اما در طول این تلاش طناب باز می‌شود و ایان نیز از این موضوع خبر ندارد و بارلی نیز در تلاش است تا حواس ایان پرت نشود و به تلاش خود برای عبور از دره ادامه دهد. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

انیمیشن Onward داستان دو برادر از نژاد اِلف‌ها با نام‌های بارلی، برادر بزرگ‌تر و ایان، برادر کوچک‌تر و خجالتی را در حومه‌ی شهری قرارگرفته درون یک دنیای خیالی و فانتزی دنبال می‌کند؛ شخصیت‌هایی که درکنار هم، یک ماجراجویی فوق‌العاده را برای اینکه دریابند آیا هنوز کمی جادو در دنیای‌شان وجود دارد یا خیر، آغاز می‌کنند. کریس پرت در نقش بارلی، تام هالند در نقش ایان، جولیا لوئی درایفوس و اکتاویا اسپنسر، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن Onward حضور دارند و به صداپیشگی شخصیت‌های آن می‌پردازند. دن اسکنلون، کارگردان انیمیشن Monsters University (دانشگاه هیولاها) نیز وظیفه‌ی کارگردانی انیمیشن Onward را بر عهده دارد. 

انیمیشن Onward قرار است در تاریخ ۶ مارس ۲۰۲۰ (۱۶ اسفند ۱۳۹۸) اکران شود. طبق پیش بینی‌های اولیه، انیمیشن جدید و اورجینال پیکسار در سه روز اول اکرانش فروشی در حدود ۴۵ میلیون دلار را تجربه خواهد کرد که این مقدار در زمان اکران ممکن است کمتر یا بیشتر شود. پس از این اثر، انیمیشن Soul (روح)، انیمیشن بعدی و اورجینال دیگر پیکسار خواهد بود که برای اکران در تاریخ ۱۹ ژوئن ۲۰۲۰ (۳۰ خرداد ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است. 


منبع دیزنی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده