نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۱

حضور جیم کری در ویدیو جدید فیلم Sonic the Hedgehog

شرکت پارامونت به‌تازگی دو ویدیوی جدید از فیلم Sonic the Hedgehog را منتشر کرده که در یک ویدیو شاهد حضور جیم کری هستیم.

ماه آبان امسال بود که شرکت پارامونت پیکچرز تریلر جدیدی از فیلم Sonic the Hedgehog (سونیک خارپشت) را منتشر کرد که در این تریلر شاهد رونمایی از طراحی جدید شخصیت سونیک بودیم و در ادامه مدتی پیش ویدیوی جدید و بامزه‌ای از این فیلم منتشر شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ویدیوهای جدیدی از این فیلم لایو اکشن/انیمیشن منتشر شده است. به‌تازگی ۲ ویدیوی جدید از فیلم Sonic the Hedgehog منتشر شده که در اولین ویدیو، شاهد حضور جیم کری، بازگیر نقش دکتر اگمن هستیم که سونیک و تام واچوفسکی با بازی جیمز مارسدن، را با پرنده‌های بی‌سرنشین که آماده شلیک هستند، محاصره کرده است. در ویدیو دوم نیز سونیک و تام واچوفسکی در حال فرار از دست یکی از همین پرنده‌های بی‌سرنشین هستند که در ادامه شاهد بریده شدن بخشی از ماشین و در ادامه چسبیده شدن بمب این پرنده به سونیک و در ادامه به تام واچوفسکی هستیم. شما در ادامه می‌توانید این دو ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

دانلود از آپارات

جیمز مارسدن در نقش تام د کاپ (تام واچوفسکی)، بن شوارتز در نقش سونیک (صداپیشگی)، جیم کری در نقش دکتر اگمن (رباتنیک)، تیکا سامپتر، آدام پالی، دبس هاوارد، نیال مک‌دوناف و ناتاشا روتول، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Sonic the Hedgehog حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین طبق پیش‌بینی اولیه از فروش فیلم Sonic، این فیلم در چهار روز اول اکران خود افتتاحیه‌ای در حدود ۴۱ تا ۴۷ میلیون دلار را تجربه خواهد کرد که شروع بسیار خوبی برای این اثر محسوب می‌شود. در هر حال، این فروش ممکن است در زمان اکران کمتر یا بیشتر باشد.

فیلم Sonic the Hedgehog برای اکران‌ در تاریخ ۱۴ فوریه ۲۰۲۰ (۲۵ بهمن ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. وظیفه کارگردانی فیلم Sonic بر عهده جف فاولر بوده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده