نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۱

رابرت داونی جونیور در تریلر جدید فیلم Dolittle با یک اژدها مواجه می‌شود

سرانجام یونیورسال پیکچرز تریلر جدیدی از فیلم Dolittle با بازی رابرت داونی جونیور را منتشر کرده که در آن شاهد تصاویر جدید بسیاری هستیم.

ماه مهر امسال بود که شرکت یونیورسال پیکچرز سرانجام اولین تریلر رسمی فیلم Dolittle (دولیتل) را منتشر کرد که این فیلم لایو اکشن در واقع اولین فیلم پسا دنیای سینمایی مارول و شخصیت تونی استارک رابرت داونی جونیور است که قرار است حدود ۲ هفته دیگر اکران شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر دیگری از این فیلم لایو اکشن منتشر شده است. این تریلر در واقع تریلر دوم و نهایی فیلم Dolittle است که نمای بهتری از ماجراجویی دکتر دولیتل با بازی رابرت داونی جونیور، ارائه می‌دهد. در این ماجراجویی حیوانات زیادی نیز او را همراهی می‌کنند و در طول تریلر شاهد مشکلات و چالش‌های این ماجراجویی حماسی نیز هستیم و در پایان دولیتل باید با یک اژدها نیز مواجه شود. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

فیلم Dolittle داستان دکتر جان دولیتل را دنبال می‌کند که هفت سال است همسر خود را از دست داده و اکنون پزشکی مشهور و دامپزشک ملکه ویکتوریا است و او اکنون خودش را پشت دیوارهای بلند خانه‌اش مخفی کرده که تنها حیوانات عجیب و غریب در کنار او هستند. اما زمانی که ملکه جوان به‌شدت بیمار می‌شود، دولیتل یک سفر حماسی و دریایی را برای جستجوی یک درمان در یک جزیره که در افسانه‌ها است، آغاز می‌کند که او در این ماجراجویی باید در کنار شوخ طبعی و شجاعتش، با دشمنان قدیمی مواجه شود و موجودات شگفت‌انگیزی را نیز کشف کند. 

رابرت داونی جونیور، آنتونیو باندراس، مایکل شین، رامی ملک، تام هالند، اکتاویا اسپنسر، جان سینا، کمیل نانجیانی، ماریون کوتیار، کارمن اجوگو، کریگ رابینسون، فرانس دو لا تور، سلنا گومز، اما تامپسون و رالف فاینز، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Dolittle حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. وظیفه کارگردانی این فیلم بر عهده استیون گیگان، کارگردان فیلم Gold (طلا)، بوده است. این فیلم اقتباسی از رمان هیو لافتینگ است که گیگان به‌همراه توماس شپرد وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم لایو اکشن را نیز بر عهده داشته است.

فیلم The Voyage of Doctor Dolittle قرار است در تاریخ ۱۷ ژانویه ۲۰۲۰ (۲۷ دی امسال) اکران شود.


منبع Vitalthrills
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده