نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۸

اکران فیلم The Voyage of Doctor Dolittle تا سال 2020 عقب افتاد

یونیورسال پیکچرز از عقب افتادن اکران فیلم The Voyage of Doctor Dolittle با بازی رابرت داونی جونیور تا سال ۲۰۲۰ خبر داد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اکران فیلم The Voyage of Doctor Dolittle (سفرهای دکتر دولیتل) عقب افتاده است. کمپانی یونیورسال پیکچرز اعلام کرد که این فیلم که پیش از این قرار بود در تاریخ ۱۲ آوریل ۲۰۱۹ (۲۳ فروردین ۱۳۹۸) اکران شود، اکنون با حدود ۹ ماه تاخیر قرار است در تاریخ ۱۷ ژانویه ۲۰۲۰ به‌روی پرده‌های سینما برود. فیلم Little (کوچک) به‌جای فیلم The Voyage of Doctor Dolittle قرار است در این تاریخ اکران شود. با اینکه هنوز دلیل عقب افتادن زمان اکران این فیلم لایو اکشن، فانتزی و ماجراجویانه مشخص نشده است، اما به نظر می‌رسد که یونیورسال در نظر دارد تا این فیلم را در یک زمان خلوت‌تر و بدون رقیب در گیشه منتشر کند. 

فیلم The Voyage of Doctor Dolittle پیش از این قرار بود در فصل بهار ۲۰۱۹ با فیلم‌های بزرگی چون فیلم Dumbo (دامبو) از کمپانی والت دیزنی و فیلم Shazam (شزم) از کمپانی برادران وارنر در گیشه رقابت کند که ظاهرا باعث شده تا یونیورسال تصمیم به عقب انداختن زمان اکران فیلم خود بگیرد. همچنین فیلم The Voyage of Doctor Dolittle فاصله اکران خوبی با فیلم Star Wars: Episode IX (جنگ ستارگان: اپیزود ۹) و فیلم Jumanji 3 (جومانجی ۳) که قرار است در اواخر سال ۲۰۱۹ اکران شوند، خواهد داشت. رابرت داونی جونیور در نقش دکتر دولیتل، آنتونیو باندراس در نقش راسولی و مایکل شین در نقش مادفلای، از جمله بازیگرانی هستند که فیلم The Voyage of Doctor Dolittle حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

کارگردانی فیلم The Voyage of Doctor Dolittle بر عهده استیون گیگان، کارگردان فیلم Gold (طلا) و فیلم Syriana (سیریانا) بوده است. رامی ملک در نقش چی-چی (گوریل)، تام هالند در نقش جیپ (سگ)، اکتاویا اسپنسر در نقش دب-دب (اردک)، جان سینا در نقش یوشی (خرس قطبی)، کمیل نانجیانی در نقش پلیمپتون (شتر مرغ)، ماریون کوتیار در نقش تیوتیو (روباه)، کارمن اجوگو در نقش ریجان (شیر)، کریگ رابینسون در نقش کلمینگ (موش)، فرانس دو لا تور در نقش Ginko-Who-Soars، سلنا گومز در نقش بتسی (زرافه)، اما تامپسون در نقش پلی‌نزی (طوطی) و رالف فاینز در نقش بری (ببر)، از جمله بازیگرانی هستند که صداپیشگی حیوانات این فیلم را بر عهده دارند. 


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده