نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۵۵

اولین ویدیو رسمی فیلم The Gentlemen با بازی متیو مک کانهی منتشر شد

شرکت STX به‌تازگی اولین ویدیو رسمی فیلم The Gentlemen را منتشر کرده که در این ویدیو شاهد حضور متیو مک کانهی و جرمی استرانگ هستیم.

ماه مهر امسال بود که شرکت STX اولین تریلر رسمی فیلم The Gentlemen (آقایان) را منتشر کرد. این فیلم جدیدترین فیلمی است که گای ریچی، کارگردان فیلم Snatch (قاپ زنی)، وظیفه کارگردانی آن را بر عهده داشته و این تریلر نشان داد که ریچی در فیلم جدیدش به سمت کارهای سابق خود بازگشته و این تریلر طرفداران این کارگردان بریتانیایی را هیجان‌زده کرد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین ویدیوی رسمی این فیلم جنایی کمدی منتشر شده است. در اولین ویدیو رسمی فیلم The Gentlemen شاهد حضور شخصیت متیو مک کانهی و جرمی استرانگ هستیم که شخصیت مک‌کانهی به‌دنبال فروش تجارت مواد مخدر خود است و تصمیم دارد تا به یک تجارت قانونی روی بیاورد. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

فیلم The Gentlemen داستان میکی پیرسون را که بزرگ‌ترین و قوی‌ترین باند فروش مواد مخدر در بریتانیا را در اختیار دارد، دنبال می‌کند که در تلاش است تا امپراتوری ماریجوانای بسیار سودآور خود را به تعدادی میلیاردر اهل اوکلاهما بفروشد. همین موضوع باعث ایجاد برنامه‌ها، رشوه‌ها، توطئه‌ها و خیانت‌ها علیه او می‌شود تا افراد مختلفی به‌دنبال تصاحب این امپراطوری سودآور باشند. متیو مک‌ کانهی، کالین فارل، چارلی هونام، هنری گلدینگ، هیو گرانت، جرمی استرانگ، جیسون وانگ، میشل داکری، لین رنه، یوجین کوزمینا و کریس  اوانجلو، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Gentlemen حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. علاوه‌بر کارگردانی، ریچی به‌همراه مارن دیویس و ایوان اتکینسون وظیفه نوشتن فیملنامه این فیلم را نیز بر عهده داشته است.

فیلم The Gentlemen برای اکران در تاریخ ۲۴ ژانویه ۲۰۲۰ (۴ بهمن ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. فیلم Cash Truck (کامیون حمل پول) فیلم بعدی ریچی خواهد بود که فیلمبرداری این فیلم آغاز شده که در این فیلم شاهد حضور بازیگرانی چون جیسون استاتهام، هولت مک‌کالانی، اسکات ایستوود، جفری داناوان، لاز آلونسو و جاش هارتنت، هستیم.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده