نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۱

اسکات ایستوود به جیسون استاتهام و گای ریچی در فیلم Cash Truck پیوست

اسکات ایستوود جدیدترین بازیگری است که به جمع بازیگران فیلم Cash Truck به کارگردانی گای ریچی و با بازی جیسون استاتهام اضافه شده است.

گای ریچی در همکاری دوباره با استودیوی فیلمسازی میرامکس وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه بازسازی آمریکایی یک فیلم فرانسوی دلهره‌آور به‌نام فیلم Le Convoyeur را بر عهده گرفته است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر دیگری به این پروژه اضافه شده است. منابع هالیوود ریپورتر تایید کردند که اسکات ایستوود به‌جمع بازیگران فیلم Cash Truck (کامیون حمل پول) اضافه شده، اما اطلاعاتی زیادی از نقش او در این فیلم اکشن منتشر نشده است و تنها می‌دانیم که او نقش مقابل استاتهام را بر عهده خواهد داشت. مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Cash Truck به‌زودی در لندن آغاز و سپس به لس آنجلس انتقال خواهد یافت.

گای ریچی و جیسون استاتهام

علاوه‌بر ایستوود و استاتهام، هولت مک‌کالانی، جفری داناوان، لاز آلونسو و جاش هارتنت، دیگر بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. استاتهام قرار است نقش شخصیتی به‌نام H که یک شخصیت سرد و مرموز دارد، را بازی کند که برای یک شرکت با کامیون‌های زرهی کار می‌کند که مسئول جابجایی صدها میلیون دلار پول در هفته در لس آنجلس است. مک‌کالانی نقش شخصیت به‌نام بولت را بر عهده دارد که تیم حمل‌و‌نقل کامیون‌ها را هدایت می‌کند و زمانی‌که H وارد می‌شود، شاید او کسی نباشد که خودش را در ابتدا معرفی کرده است. گفته می‌شود که اتفاقات فیلم Cash Truck در بازه‌های زمانی و بین شخصیت‌های مختلف تغییر می‌کند و روایت منسجمی دارد. 

فیلم The Gentlemen (آقایان) با بازی متیو مک‌ کانهی، فیلم بعدی ریچی است که این فیلم برای اکران در تاریخ ۲۴ ژانویه ۲۰۲۰ (۴ بهمن ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده که ماه گذشته اولین تریلر این فیلم منتشر شد. ایستوود طی این سال‌ها بیشتر برای بازی در آثاری چون فیلم Pacific Rim: Uprising (پاسیفیک ریم: طغیان)، فیلم Suicide Squad (جوخه انتحار)، فیلم The Fate of the Furious (سرنوشت خشمگین)، فیلم Fury (خشم)، فیلم Texas Chainsaw 3D (اره‌برقی تگزاس سه‌بعدی) و فیلم Gran Torino (گرن تورینو) شناخته شده است. همچنین شرکت MGM حق اکران جهانی و داخلی فیلم Cash Truck را نیز به‌دست آورده است. هنوز تاریخی برای اکران این فیلم اعلام نشده است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده