نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۵۸

تاریخ انتشار فصل سوم سریال Chilling Adventures of Sabrina اعلام شد

شبکه نتفلیکس با انتشار تیزری تاریخ انتشار فصل سوم سریال Chilling Adventures of Sabrina را اعلام کرده که بسیار زودتر از انتظار است.

آذر سال گذشته بود که شبکه نت فلیکس از تمدید سریال Chilling Adventures of Sabrina (ماجراجویی‌های ترسناک سابرینا) برای دو فصل دیگر خبر داد که این دو فصل قرار است در ۱۶ قسمت تولید شوند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ شروع پخش فصل سوم این سریال فانتزی و ترسناک فراطبیعی مشخص شده است. در طول نمایشگاه کامیک کان برزیل شبکه Netflix تیزری کوتاه از فصل سوم سریال Chilling Adventures of Sabrina را منتشر کرد که حاوی تصویر رسمی نیست و در این تیزر تنها شاهد حضور سابرینا اسپلمن هستیم که ظاهرا وارد جهنم شده و صدایی در حال خوش‌آمدگویی به او است. همچنین در پایان تیزر مشخص شد که فصل سوم سریال Chilling Adventures of Sabrina که در ۸ قسمت تولید شده، در تاریخ ۲۴ ژانویه ۲۰۲۰ (۴ بهمن ۱۳۹۸) از شبکه نتفلیکس منتشر می‌شود. شما در ادامه می‌توانید این تیزر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

طبق خلاصه داستان منتشر شده از فصل سوم سریال Chilling Adventures of Sabrina، پس از پایان فصل دوم و با اینکه سابرینا توانسته لوسیفر، پدرش را شکست دهد، اما ارباب تاریکی در بدن نیکلاس اسکرچ زندانی شده و سابرینا نمی‌تواند بدون او به زندگی ادامه دهد، زیرا می‌داند نیک که برای این کار خود را قربانی کرده، اکنون در جهنم زیر نظر زن شیطان است و بنابراین سابرینا باید با کمک دوستان فانی خود، ماموریتی را برای بازگرداندن نیک انجام دهد. بااین حال، ارباب تاریکی از سمت خود برکنار شده و حال سابرینا مجبور است تا برای مبارزه با نیروهای شیطانی از قلمروهای مختلف، عنوان ملکه را به‌دست بیاورد تا در برابر یک رقیب که شاهزاده جهنم کالیبان است، از این قلمروها دفاع کند. در همین حال، یک کارناوال مرموز در شهر گریندیل در حال چرخیدن است که تهدیدی برای اسپلمن‌ها و دیگر ساحران شهر است. این افراد به‌دنبال احیای یک شهر باستانی هستند.

کرنان شیپکا، جاز سینکلر، میشل گومز، چنس پردومو، میراندا اتو، ریچارد کویل، لوسی دیویس، روس لینچ، برانسون پینچوت، ادلاین رادولف، ابیگیل کاون و تاتی گابریل از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Chilling Adventures of Sabrina حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده