نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۴ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۲۸

تریلر پایانی فیلم The Irishman نقدهای آن را مرور می‌کند

شبکه نتفلیکس تریلر جدید و پایانی فیلم The Irishman را منتشر کرده است که در آن شاهد خلاصه نقدهای فیلم هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از فیلم The Irishman (مرد ایرلندی) منتشر شده است. تمرکز این تریلر نیز روی رابرت دنیرو، بازیگر نقش فرانک شیران ملقب به ایرلندی، آل پاچینو، بازیگر نقش جیمی هوفا و جو پشی، بازیگر نقش راسل بوفالینو است و در طول تریلر شاهد خلاصه‌ای از نقدها و تحسین منتقدان از اثر جدید مارتین اسکورسیزی هستیم. فیلم The Irishman براساس رمان جنایی I Heard You Paint Houses اثر چارلز برانت، تولید شده که این فیلم داستان فرانک شیران ملقب به ایرلندی را روایت خواهد کرد که بیشتر به‌عنوان یک قاتل حرفه‌ای برای گروه‌های مافیایی شناخته می‌شود. دنیرو نقش شیران را در این اثر بازی می‌کند. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

رابرت دنیرو، آل پاچینو، جو پشی، آنا پاکوین، بابی کاناوله، ری رومانو، هاروی کایتل، استیون گراهام، دومینیک لامباردوتزی، جرمی لوک، کاترین ناردوچی، جی. سی. مک‌کنزی، گری باسارابا، جسی پلمونس، جوزف روسو، کریگ وینسنت و ولکر وایت، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Irishman حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. از ماه گذشته اکران محدود فیلم مرد ایرلندی آغاز شد و حال این فیلم قرار است در تاریخ ۲۷ نوامبر امسال (۶ آذر) که روز شکرگزاری و روز چهارشنبه این هفته است، از شبکه نتفلیکس منتشر شود و طرفداران تنها دو روز دیگر می‌توانند این فیلم را تماشا کنند. 

شبکه Netflix پیش از این تیزر تریلر فیلم The Irishman را در مرداد امسال و تریلر رسمی این فیلم را در مهر امسال منتشر کرده بود و همچنین این سرویس استریم امید زیادی به موفقیت این فیلم در فصل جوایز امسال نیز دارد. فیلم The Irishman با مدت زمان ۲۰۹ دقیقه یا به عبارتی ۳ ساعت و ۲۹ دقیقه، طولانی‌ترین فیلم مارتین اسکورسیزی و همچنین شبکه نتفلیکس بوده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده