نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۳ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۲

اختلاف نظر فلورنس پیو با تیموتی شلمی در ویدیو جدید فیلم Little Women

شرکت سونی پیکچرز ویدیو جدیدی از فیلم Little Women را منتشر کرده که در آن شاهد گفتگو بین فلورنس پیو و تیموتی شلمی هستیم. 

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، ویدیو جدیدی از فیلم Little Women (زنان کوچک) منتشر شده است. شرکت سونی پیکچرز به‌تازگی ویدیویی از این فیلم مورد انتظار را منتشر کرده که در آن شاهد گفتگو بین دو شخصیت ایمی مارچ با بازی فلورنس پیو و لاری لارنس با بازی تیموتی شلمی هستیم. در طول ویدیو جدید فیلم زنان کوچک، ایمی مارچ با نظر و عقیده لاری لارنس مخالف است و شاهد بیان دلیلش هستیم. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

مریل استریپ در نقش عمه مارچ، اما واتسون در نقش مگ مارچ، سیرشا رونان در نقش جو مارچ، تیموتی شلمی در نقش لاری لارنس، فلورنس پیو در نقش ایمی مارچ، الیزا اسکنلن در نقش بث مارچ، لورا درن در نقش مارمی مارچ، باب ادنکیرک در نقش آقای مارچ، جیمز نورتون، ابی کوئین، لویی گارل و کریس کوپر، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم زنان کوچک حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی فیلم Little Women بر عهده گرتا گرویگ، کارگردان نامزد جایزه اسکار برای فیلم Lady Bird (لیدی برد) بوده است. 

فیلم Little Women برای اکران در تاریخ ۲۵ دسامبر ۲۰۱۹ (۴ دی ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. علاوه بر کارگردانی، گرویگ وظیفه بازنویسی فیلمنامه این فیلم را که توسط سارا پلی، بازیگر سریال Road to Avonlea (قصه‌های جزیره)، نوشته شده، نیز بر عهده داشته است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده