نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۹

مذاکره لورا درن برای حضور در فیلم Little Women

لورا درن، بازیگر نامزد دو جایزه اسکار، مذاکرات خود با سونی پیکچرز برای حضور در فیلم Little Women را آغاز کرده است.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر مطرح دیگری ممکن است در فیلم Little Women (زنان کوچک) به ایفای نقش بپردازد. طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده، لورا درن، بازیگر نامزد دو جایزه اسکار برای فیلم Rambling Rose (رز پریشان) و فیلم Wild (وحشی) و بازیگر سریال Big Little Lies (دروغ‌ های کوچک بزرگ) که برای بازی در آن جایزه گلدن گلوب و امی را دریافت کرده، در حال مذاکره با شرکت سونی پیکچرز و کلمبیا پیکچرز برای حضور در فیلم زنان کوچک است. مریل استریپ، اما استون، سیرشا رونان، تیموتی شلمی، فلورنس پیو و جیمز نورتون، از جمله بازیگرانی هستند که تاکنون حضور آن‌ها در فیلم Little Women تایید و اعلام شده است.

رونان قرار است در نقش جو مارچ، استریپ در نقش مارمی (خانم) مارچ، استون در نقش مگ مارچ، شلمی در نقش لاری لارنس و پیو در نقش ایمی مارچ در فیلم Little Women به ایفای نقش بپردازند. با این حال، نقش نورتون یا درن در این فیلم هنوز مشخص نشده است. همچنین الیزا اسکنلن، بازیگر نقش اِما در سریال Sharp Objects (اشیای تیز) که بازی او با تحسین منتقدان و بینندگان مواجه شده، نیز مدتی پیش خبر مذاکرات او با سونی پیکچر برای حضور در این فیلم منتشر شده بود و حال تایید شده است که اسکنلن رسما به جمع بازیگران فیلم Little Women اضافه شده و قرار است نقش بث مارچ را در این فیلم بازی کند. 

کارگردانی فیلم Little Women بر عهده گرتا گرویگ، کارگردان نامزد جایزه اسکار برای فیلم Lady Bird (لیدی برد) خواهد بود. علاوه بر کارگردانی، گرویگ وظیفه بازنویسی فیلمنامه این فیلم را که توسط سارا پلی، بازیگر سریال Road to Avonlea (قصه‌های جزیره)، نوشته شده است بر عهده دارد. فیلم Little Women اقتباسی از رمانی به همین نام اثر لوییزا می الکات است که داستان چهار خواهر خانواده مارچ را در دوران جنگ داخلی آمریکا روایت می‌کند که دچار مشکلات مالی بزرگی شده‌اند.

فیلم Little Women قرار است در تاریخ ۲۵ دسامبر ۲۰۱۹ (۴ دی ۱۳۹۸) به‌روی پرده‌های سینما برود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده