نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱

تیزر جدید فصل سوم سریال Westworld سوالات زیادی را ایجاد می‌کند

به‌تازگی شبکه HBO تیزر جدیدی از فصل سوم سریال Westworld را منتشر کرده تا بازار نظریه‌پردازان دوباره داغ شود.

اواخر تیر ماه امسال و در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو 2019 بود که شبکه HBO تریلر جدیدی از فصل سوم سریال Westworld (وست ورلد) را منتشر کرد که در این تریلر شاهد بازگشت برخی از شخصیت‌های دو فصل اول و همچنین حضور و معرفی شخصیت‌های جدید فصل سوم بودیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تیزر جدیدی از فصل سوم این سریال مورد انتظار منتشر شده است. شبکه HBO به‌تازگی تیزر جدیدی از فصل سوم سریال وست ورلد را منتشر کرده که در این تیزر شرکت Incite معرفی می‌شود که یک بنگاه اقتصادی با قدرت محاسباتی بی‌سابقه برای حلق مشکلات غیر قابل حل جهان است. جفرسون میس نقش لیام دمپسی سنیور که موسس این سازمان است، را بر عهده دارد که در تیزر می‌گوید:

ما پوچ‌افزارهای سیلیکون ولی نیستیم. ما توانایی محاسباتی بی‌سابقه‌ای داریم که داده‌ها را از غیر قابل حل‌ترین مشکلات زندگی تجزیه و تحلیل می‌کند.

فصل سوم سریال Westworld

این شرکت ادعا می‌کند که می‌تواند اقلیم را کنترل کند و همچنین باعث شود تا افراد بهترین کار را به‌دست آورند و آن‌ها به کار خود ۱۰۰ درصد مطمئن هستند. در هر حال نام شرکت نیز در واقع برای تشویق کسانی است که احساس ناخوشایند یا خشونت‌آمیز دارند. شما در ادامه می‌توانید این تیزر را مشاهده کنید:

دانلود از آپارات

این ویدیو بدون شک سوالات زیادی را در رابطه با فصل سوم سریال Westworld ایجاد می‌کند که شاید مهمترین آن اهمیت این شرکت و نحوه ارتباط داشتن آن با اتفاقات فصل سوم سریال باشد. علاوه‌بر این، آیا این ویدیو نشان می‌دهد که شرکت Incite و Delos با یکدیگر در ارتباط هستند؟ همچنین یک وب‌سایت برای شرکت Incite نیز تاسیس شده که حاوی اطلاعات جدیدی از این شرکت مرموز است که طبق توصیف منتشر شده از شرکت:

جهان با مشکلات بزرگ و مبهمی که هیچکس راهی برای حل آن ندارد، می‌تواند احساس هرج و مرج کند. ممکن است مسائل جهانی انقدر پیچیده به‌نظر برسد که پیدا کردن جواب برای آن‌ها غیر ممکن باشد. ما در Incite می‌خواهیم که یک چیز گذشته را غیر ممکن کنیم. هرج و مرج تنها الگویی است که انتظار دارد تا از آن پرده‌برداری شود. شما می‌توانید در ترسیم آینده بهتر به ما کمک کنید.

پخش فصل سوم سریال Westworld قرار است از اوایل سال ۲۰۲۰ از شبکه HBO آغاز شود که هنوز تاریخ رسمی برای آن اعلام نشده است. 


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده