نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۲۳

معرفی دنیای جدید در تریلر کامیک کان فصل سوم سریال Westworld

در حاشیه نمایشگاه کامیک کان سن دیگو 2019، شبکه HBO تریلر جدیدی از فصل سوم سریال Westworld را منتشر کرده است.

ماه اردیبهشت امسال بود که شبکه HBO اولین تیزر تریلر فصل سوم سریال Westworld (وست ورلد) را منتشر کرد که در آن شاهد اولین تصاویر رسمی فصل سوم این سریال مورد انتظار بودیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از این سریال منتشر شده است. در طول پنل سریال وست ورلد در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو 2019، شبکه HBO دومین تریلر فصل سوم سریال Westworld را منتشر کرده که درواقع اولین تریلر رسمی این سریال است که در آن شاهد تصاویر بسیاری از اتفاقاتی که قرار است در فصل سوم مشاهده کنیم، هستیم. در طول تریلر بازگشت هر دو نسخه دلورس نمایش داده می‌شود و همچنین بازگشت میو نیز در فصل سوم تایید شده است.

درواقع تریلر کامیک کان فصل سوم سریال Westworld نشان می‌دهد که در فصل سوم شاهد بازگشایی دوباره پارک نیز هستیم که میو در قالب یک شخصیت متفاوت در پارکی متفاوت در دوره جنگ جهانی دوم حضور دارد. علاوه‌بر این، برنارد به‌دنبال بازگشت به پارک و یافتن شخصی احتمالا برای متوقف کردن دلورس است و همچنین شخصیت‌های جدید از جمله کالب با بازی آرون پال نیز در طول تریلر مشاهده می‌شوند. البته میو تنها شخصیتی نیست که قرار است در فصل سوم بازگردد و در طول تریلر شاهد بازگشت ویلیام با بازی اد هریس نیز هستیم. شما در ادامه می‌توانید تریلر کامیک کان فصل سوم سریال Westworld را در صفحه رسمی شبکه HBO در یوتیوب تماشا کنید.

ایوان ریچل وود، جفری رایت، تسا تامپسون، تندی نیوتون، اد هریس، لوک همسورث، آرون پال، ونسان کسل، مارشاون لینچ و لنا وایت، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل سوم سریال Westworld حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. مانند دو فصل اول، انتظار می‌رود که فصل سوم سریال وست ورلد نیز در ۱۰ قسمت تولید و منتشر شود که در حال حاضر مراحل فیلم‌برداری و تولید آن در حال سپری شدن است. علاوه‌بر این، پوسترهایی نیز از فصل سوم سریال Westworld منتشر شده که در این پوسترها تحول شخصیت‌ها قابل مشاهده است و شما در ادامه می‌توانید این سه پوستر را مشاهده کنید:

پوستر فصل سوم سریال Westworld

پوستر فصل سوم سریال Westworld

پوستر فصل سوم سریال Westworld

پخش فصل سوم سریال Westworld قرار است در تاریخ نامشخصی در سال ۲۰۲۰ از شبکه HBO آغاز شود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده