نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۱

تریلر بازی Death Stranding قدرت پلی‌استیشن 4 پرو را به رخ می‌کشد

شرکت سونی با انتشار تریلر جدیدی از بازی Death Stranding باری دیگر قدرت کنسول پلی استیشن 4 پرو را به نمایش درآورد.

بازی Death Stranding پس از مدت‌ها انتظار نهایتاً در دسترس کاربران پلی استیشن 4 قرار گرفت. جدیدترین ساخته‌ی هیدئو کوجیما حتی اگر با بازخوردهای متفاوتی روبه‌رو شود، قطعاً از جذابیت بالایی برخوردار است. با اینکه در سال ۲۰۲۰ شاهد عرضه‌ی Death Stranding برای کامپیوتر خواهیم بود، اما این بازی در PS4 نیز از نظر بصری عالی به نظر می‌رسد. حال در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که ظاهراً شرکت سونی می‌خواهد تا با انتشار تریلری تازه بازیکنان را به تجربه‌ی بازی ترغیب کند.

شما می‌توانید این تریلر را که ترکیبی از لایو اکشن‌ها و تصاویر گرافیکی است، در انتهای مطلب مشاهده کنید. این تریلر با محتوایش بازیکنان را مجبور به تجربه‌ی بازی می‌کند و باعث می‌شود تا قدرت پلی استیشن 4 پرو را احساس کنند. بازی Death Stranding همچنین دارای یک باندل محدود PS4 Pro است که از «اینجا» می‌توانید اطلاعات بیشتری از آن به دست آورید.

البته امکان تجربه‌ی بازی Death Stranding روی پلی استیشن 4 پایه نیز وجود دارد؛ بنابراین برای اینکه از بازی لذت ببرید، نیازی به لمس قدرت پلی استیشن 4 پرو نخواهید داشت. درحال‌حاضر بازی Death Stranding در تمام سیستم‌های PS4 در دسترس است. شما می‌توانید با مطالعه‌ی «پیش نمایش» بازی اطلاعات بیشتری از آن به دست آورید و نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات

 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده