نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

نام قسمت‌های فصل چهارم سریال Rick and Morty اعلام شد

شبکه ادالت سوییم با انتشار تیزر کوتاهی از نام فصل چهارم سریال Rick and Morty رونمایی کرده که به فیلم‌ها و سریال‌های مختلفی اشاره دارد.

اواسط این ماه بود که شبکه ادالت سوییم (Adult Swim) اولین تریلر رسمی فصل چهارم سریال Rick and Morty (ریک و مورتی) را منتشر کرد که در این تریلر شاهد نمایش بخشی از اتفاقات فصل چهارم این انیمیشن سریالی بودیم. در پایان تریلر مشخص شد که پخش فصل چهارم انیمیشن Rick and Morty از تاریخ ۱۰ نوامبر امسال (۱۹ آبان) آغاز خواهد شد که برخلاف اعلام قبلی، فصل چهارم قرار است در ۵ قسمت به‌صورت هفتگی منتشر شود.  حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تیزر جدیدی از فصل چهارم این سریال انیمیشنی منتشر شده که از نام قسمت‌های آن رونمایی می‌کند. طبق تیزری که اخیرا شبکه Adult Swim از فصل چهارم سریال Rick and Morty منتشر کرده، قسمت اول فصل چهارم Edge of ToMorty: Rick Die Rickpeat نام دارد که بدون شک به فیلم Edge of Tomorrow (لبه فردا) با بازی تام کروز، اشاره می‌کند و همچنین شنیده‌ها از ساخت دنباله آن حکایت دارد.

The Old Man and the Seat نام دومین قسمت فصل چهارم است که به فیلم The Old Man and the Sea (پیرمرد و دریا) اشاره می‌کند که این فیلم اقتباسی از رمانی به همین نام اثر ارنست همینگوی است. قسمت سوم One Crew Over the Crewcoo’s Mort نام دارد که این قسمت به فیلم One Flew Over the Cuckoo's Nest (دیوانه از قفس پرید) با بازی جک نیکلسون، اشاره دارد که در واقع اقتباسی از رمانی به همین نام اثر کن کیسی است. Claw and Hoarder: Special Ricktim’s Morty نام سومین قسمت فصل چهارم است که این قسمت به سریال Law & Order: Special Victims Unit (نظم و قانون: واحد قربانیان ویژه) اشاره می‌کند و قسمت پنجم نیز Rattlestar Ricklactica نام دارد که این قسمت نیز به سریال Battlestar Galactica (بتل‌استار گالکتیکا) اشاره می‌کند. همچنین خود تیزر نیز اشاره‌ای به معرفی قسمت‌های سریال Stranger Things (اتفاقات ناآشنا) و موسیقی معروف آن دارد و شما در ادامه می‌توانید این تیزر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

جاستین رویلند و دان هارمون برای نوشتن فیلمنامه و ساخت سریال و جاستین رویلند، سارا چالک، کریس پارنل و اسپنسر گرمر، برای صداپیشگی شخصیت‌های فصل چهارم سریال Rick and Morty بازگشته‌اند. 


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده