نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱

اولین ویدیو فصل چهارم سریال Rick and Morty ما را با شخصیت تایکا وایتیتی آشنا می‌کند

در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو، اولین ویدیو رسمی فصل چهارم سریال Rick and Morty منتشر شده که در آن شخصیت تایکا وایتیتی نیز حضور دارد.

چندی پیش بود که اولین تصاویر رسمی فصل چهارم سریال Rick and Morty (ریک و مورتی) منتشر شد که در آن تنها شاهد بازگشت ریک بودیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین ویدیو رسمی فصل چهارم این انیمیشن سریالی منتشر شده است. در پنل سریال ریک و مورتی در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو 2019، شبکه ادالت سوییم (Adult Swim) فصل چهارم انیمیشن Rick and Morty را منتشر کرده که در این ویدیو شخصیت مورتی و پدرش حضور دارند و خبری از حضور ریک نیست. یک بیگانه جدید به‌نام Glootie (گلوتی) نیز در خانه مورتی دیده می‌شود که صداپیشگی آن بر عهده تایکا وایتیتی، کارگردان فیلم Thor: Ragnarok (ثور: راگناروک)، است. در واقع وایتیتی یکی از چند بازیگر افتخاری فصل چهارم این سریال است که علاوه بر او، سم نیل، پل جیاماتی و کاتلین ترنر دیگر بازیگرانی هستند که قرار است حضور افتخاری در فصل چهارم سریال Rick and Morty داشته باشند. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

فصل چهارم انیمیشن Rick and Morty در ۱۰ قسمت تولید شده که پخش آن قرار است از ماه نوامبر سال ۲۰۱۹ (آبان یا آذر ۱۳۹۸) آغاز شود و همچنین کار روی فصل پنجم این سریال انیمیشنی نیز آغاز شده است. سال گذشته این سریال برای بیش از ۷۰ قسمت دیگر تمدید شده بودجاستین رویلند و دان هارمون برای نوشتن فیلمنامه و ساخت سریال و جاستین رویلند، سارا چالک، کریس پارنل و اسپنسر گرمر، برای صداپیشگی شخصیت‌های فصل چهارم سریال Rick and Morty بازگشته‌اند. همچنین ویدیوی دیگری از این سریال نیز در این پنل منتشر شده که متاسفانه این ویدیو هنوز به‌صورت آنلاین منتشر نشده است. همچنین با اینکه انتظار می‌رفت زمان دقیق‌تری از شروع پخش فصل چهارم این سریال اعلام شود، اما شبکه ادالت سوییم این موضوع را به زمان دیگری موکول کرد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده