نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۱

رابرت داونی جونیور در اولین تریلر فیلم Dolittle با حیوانات صحبت می‌کند

شرکت یونیورسال پیکچرز امروز اولین تریلر رسمی فیلم Dolittle با بازی رابرت داونی جونیور را منتشر کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شرکت یونیورسال پیکچرز اولین تریلر رسمی فیلم The Voyage of Doctor Dolittle (سفرهای دکتر دولیتل) را منتشر کرده است. یونیورسال در ابتدا تایید کرد که نام فیلم کوتاه شده و اکنون قرار است با نام Dolittle (دولیتل) منتشر شود که این فیلم لایو اکشن در واقع اولین فیلم پسا دنیای سینمایی مارول و شخصیت تونی استارک رابرت داونی جونیور است که قرار است در سال ۲۰۲۰ اکران شود. در طول اولین تریلر فیلم Dolittle شاهد نمایش صحبت کردن دکتر دولیتل با بازی داونی جونیور هستیم که در ادامه او یک ماجراجویی بزرگ را آغاز می‌کند که در طول تریلر بخش‌های از آن نمایش داده می‌شود. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

فیلم Dolittle داستان دکتر جان دولیتل را دنبال می‌کند که هفت سال است همسر خود را از دست داده و اکنون پزشکی مشهور و دامپزشک ملکه ویکتوریا است و او اکنون خودش را پشت دیوارهای بلند خانه‌اش مخفی کرده که تنها حیوانات عجیب و غریب در کنار او هستند. اما زمانی که ملکه جوان به شدت بیمار می‌شود، دولیتل یک سفر حماسی و دریایی را برای جستجوی یک درمان در یک جزیره که در افسانه‌ها است، آغاز می‌کند که او در این ماجراجویی باید در کنار شوخ طبعی و شجاعتش، با دشمنان قدیمی مواجه شود و موجودات شگفت انگیزی را نیز کشف کند. علاوه‌بر تریلر، یونیورسال اولین پوستر رسمی فیلم Dolittle را نیز منتشر کرده که شما در ادامه می‌توانید این پوستر را نیز مشاهده کنید:

پوستر فیلم Dolittle

رابرت داونی جونیور، آنتونیو باندراس، مایکل شین، رامی ملک، تام هالند، اکتاویا اسپنسر، جان سینا، کمیل نانجیانی، ماریون کوتیار، کارمن اجوگو، کریگ رابینسون، فرانس دو لا تور، سلنا گومز، اما تامپسون و رالف فاینز، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Dolittle حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. وظیفه کارگردانی این فیلم بر عهده استیون گیگان، کارگردان فیلم Gold (طلا) و فیلم Syriana (سیریانا)، بوده است. این فیلم اقتباسی از رمان هیو لافتینگ است که گیگان به‌همراه توماس شپرد وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم لایو اکشن را نیز بر عهده داشته است.

فیلم The Voyage of Doctor Dolittle قرار است در تاریخ ۱۷ ژانویه ۲۰۲۰ (۲۷ دی ۱۳۹۸) اکران شود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده