نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۳۱

اولین تریلر انیمیشن I Lost My Body منتشر شد

شبکه نتفلیکس اولین تریلر انیمیشن I Lost My Body را منتشر و تاریخ انتشار را تایید و اعلام کرده است.

در هفتاد و دومین دوره جشنواره فیلم کن بود که انیمیشن I Lost My Body (بدنم را از دست دادم) نمایش و با تحسین منتقدان مواجه شد و پس از آن بود که شبکه نت فلیکس حق پخش این انیمیشن را به‌همراه فیلم Atlantics (آتلانتیک) خریداری کرد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر این انیمیشن تحسین شده و مورد انتظار منتشر شده است. در این تریلر شاهد اولین تصاویر انیمیشن I Lost My Body هستیم که در واقعا این انیمیشن، یک انیمیشن ۲ بعدی با طراحی متفاوت و نه چندان مرسوم است که حال و هوای متفاوتی را نیز به خود داده است. 

انیمیشن I Lost My Body داستان یک دست قطع شده را دنبال می‌کند که از یک آزمایشگاه کالبدشکافی در پاریس فرار می‌کند و تنها هدف او پیدا کردن و رسیدن به بدن خود است که از آن جدا شده است. او کم کم به یاد می‌آورد که به یک پسر پیتزا فروش به‌نام نوفل وصل بوده است. درحالی‌که این دست قطع شده در حال به یاد آوردن خاطرات نوفل است، او متوجه یک پسر درس‌خوان و عاشق به‌نام گابریل می‌شود که ممکن است پاسخی در مورد اتفاقی که برای او و صاحبش افتاده است، داشته باشد. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

علاوه‌بر تریلر، شبکه Netflix تایید کرد که انیمیشن I Lost My Body در تاریخ ۱۵ نوامبر امسال (۲۴ آبان) در سینماهای منتخب اکران محدودی را تجربه خواهد کرد تا شانس حضور در فصل جوایز را داشته باشد و در ادامه شاهد انتشار این انیمیشن در تاریخ ۲۹ نوامبر امسال (۸ آذر) از سرویس استریم نتفلیکس خواهیم بود. همچنین نتفلیکس اولین پوستر رسمی انیمیشن I Lost My Body را منتشر کرده که شما در ادامه می‌توانید این پوستر را نیز مشاهده کنید:

پوستر انیمیشن I Lost My Body

وظیفه کارگردانی انیمیشن I Lost My Body بر عهده جرمی کاپین بوده که او به‌همراه گیلمو لورنت وظیفه نوشتن فیلمنامه این انیمیشن که ساخت کشور فرانسه است، را نیز بر عهده داشته است. انیمیشن I Lost My Body موفق به دریافت جایزه بزرگ نسپرسو از جشنواره فیلم کن شده و پس از آن ۲ جایزه نیز از جشنواره بین‌المللی فیلم انیمیشن انسی دریافت کرده است.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده