نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۹ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۲۹

تریلر جدید فصل دوم سریال Castle Rock بینندگان را به بازگشت به دنیای استیون کینگ دعوت می‌کند

شبکه هولو تریلر جدیدی از فصل دوم سریال Castle Rock را منتشر کرده که شاهد اشاره بیشتری به کتاب‌های استیون کینگ است.

ماه گذشته بود که شبکه هولو (Hulu) اولین تیزر تریلر فصل دوم سریال Castle Rock (کسل راک) را منتشر کرد که در این تریلر شاهد اولین تصاویر رسمی سریال بودیم که تمرکز آن روی شخصیت آنی ویلکس از رمان Misery (میزری) اثر استیون کینگ بود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از فصل دوم سریال کسل راک منتشر شده است. شبکه Hulu اخیرا تریلر جدیدی از فصل دوم سریال Castle Rock را منتشر کرده که درواقع تریلر رسمی آن است که مانند تریلر قبلی، تمرکز این تریلر نیز روی شخصیت آنی ویلکس با بازی لیزی کاپلان، است که درواقع در طول تریلر شخصیت شیطانی و خطرناک او نیز به تصویر کشیده می‌شود و همچنین ظاهرا آنی ویلکس باعث درگیری و جنگ بین دو فرقه نیز خواهد شد. علاوه‌بر رمان Misery، در طول تریلر شاهد اشاره به رمان Salem's Lot (سالمز لات)، دیگر اثر کینگ نیز هستیم. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

فصل دوم سریال Castle Rock داستان اوج درگیری دو فرقه را دنبال می‌کند که پس از آشنایی با آنی ویلکس، پرستار شیطانی رمان کینگ که در کسل راک سرگردان شده و مورد حمله قرار گرفته، این اختلافات و درگیری به اوج خود خواهد رسید. لیزی کاپلان، السی فیشر، تیم رابینز، پاول اسپارکز، برخد عبدی، متیو آلن، جان هوگناکر، رابین ویگرت، سارا گدون، آلیسون رایت، گرگ گرانبرگ و یوسرا وارساما، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل دوم سریال Castle Rock حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند فصل اول، ساخت فصل دوم سریال Castle Rock نیز بر عهده داستین تامسون و سم شاو است و این دو نفر به‌همراه جی جی آبرامز، استفن کینگ، بن استیون سون و لیز گولتزر، به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی نیز در این سریال حضور دارند. 

فصل دوم سریال Castle Rock در ۱۰ قسمت تولید شده و قرار است در تاریخ ۲۳ اکتبر امسال (یکم آبان) از سرویس استریم Hulu منتشر شود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده